Photo ofDirfys 08/12/2019 Δίρφυς Φαράγγι Αγάλης - Πηγή Κράτια - Λειρή - Καταφύγιο ΕΟΣ Χαλκίδας Photo ofDirfys 08/12/2019 Δίρφυς Φαράγγι Αγάλης - Πηγή Κράτια - Λειρή - Καταφύγιο ΕΟΣ Χαλκίδας Photo ofDirfys 08/12/2019 Δίρφυς Φαράγγι Αγάλης - Πηγή Κράτια - Λειρή - Καταφύγιο ΕΟΣ Χαλκίδας

December 8, 2019
December 2019

near Áyios Athanásios, Central Greece (Greece)

Viewed 1909 times, downloaded 56 times

Από το γήπεδο στον Άγιο Αθανάσιο ακολουθούμε το χωματόδρομο ΒΑ προς το φαράγγι. Μετά από 1,3χλμ είμαστε σε διχάλα και ακολουθούμε πορεία αριστερά προς το φαράγγι της Αγάλης. Το μονοπάτι σιγά σιγά ανηφορίζει και στενεύει ενώ θα συναντήσουμε γεφυράκια τα οποία χρησιμοποιούνται όταν το νερό στο ρέμα είναι αρκετό. Σε 800μ θα περάσουμε από την Κρυόβρυση. Από εκεί και πέρα το μονοπάτι απομακρύνεται από το ρέμα και ανηφορίζει μέσα σε ελατόδασος για άλλα 2χλμ μέχρι την πηγή Κράτια. Θα κινηθούμε σε χωματόδρομο με ΝΑ κατεύθυνση για περίπου 1χλμ και στη συνέχεια θα ανηφορίσουμε την πλαγιά αριστερά με σχετικά απότομη κλίση και ασαφές μονοπάτι για περίπου 150μ υψομετρικής. Στην κορυφογραμμή θα συναντήσουμε μπροστά μας χωματόδρομο στον οποίο θα κινηθούμε για άλλα 800μ περίπου και στη συνέχεια αριστερά θα πρέπει να ανηφορίσουμε με δυτική κατεύθυνση σε ασαφές μονοπάτι. Η ανηφόρα καλύπτει περίπου 350 υψομετρικής με ομαλότερη κλίση από την προηγούμενη. Θα φτάσουμε στο ανώτατο σημείο της διαδρομής, περίπου στα 1200μ υψόμετρο και στη συνέχεια θα κατηφορίσουμε σε κακοτράχαλο πεδίο για 500μ απόστασης και 150μ αρνητικής υψομετρικής περίπου. Το μονοπάτι πλέον γίνεται εμφανές και αφού περάσουμε από την πηγή Βλήτο και από άλλες 2 μικρότερες, θα καταλήξουμε στο Λειρή, στη βάση του Κώνου της Διρφύος. Ακολουθώντας το χωματόδρομο ΝΑ σε 1 χλμ θα είμαστε στο καταφύγιο του ΕΟΣ Χαλκίδας.

Το μονοπάτι μέχρι την πηγή Κράτια είναι εμφανές, σηματοδοτημένο και εύκολο.
Στα σημεία που αναφέρονται ως ασαφές μονοπάτι υπάρχουν σημάδια και γενικά σε όλη τη διαδρομή θα βλέπουμε κόκκινα σημάδια.

Με τον ΕΟΣ Αχαρνών.

Γήπεδο Αγ.Αθανάσιου

Photo ofΔιασταύρωση Φαράγγι Αγάλης (αριστερά) Σπηλιά Βοιδοκλέφτρα (δεξιά) Photo ofΔιασταύρωση Φαράγγι Αγάλης (αριστερά) Σπηλιά Βοιδοκλέφτρα (δεξιά)

Διασταύρωση Φαράγγι Αγάλης (αριστερά) Σπηλιά Βοιδοκλέφτρα (δεξιά)