Dilj: Vinogorje - Pljuskara - Papa Hrast - Podvinje

Photo ofDilj: Vinogorje - Pljuskara - Papa Hrast - Podvinje Photo ofDilj: Vinogorje - Pljuskara - Papa Hrast - Podvinje Photo ofDilj: Vinogorje - Pljuskara - Papa Hrast - Podvinje

February 13, 2021
February 2021

near Brodsko Brdo, Brodsko-Posavska (Hrvatska)

13/02/2021
Autom sam došao do Vinogorja u 06:30. Ovo je posebna ruta jer sam prvi puta išao do Papa hrasta i što sam nakon dužeg vremena ponio fotoaparat. Krenuli smo iz Vinogorja, preko Perčina i Dane pa do pljuskare. Kada smo krenuli bilo je -8 i večinu dana je bio minus tako da nije bilo blata i cijelim putem smo nailazili na led. Na pljuskaru smo stigli u 09:22, tamo smo se malo odmorili, slikali i krenuli dalje. Prošli smo između velikog i malog slapa, odlučili smo se kasnije tamo slikati i krenuti dalje. Popeli smo se na Vidivo brdo i naišli na "otvoreno", na neku njivu. Kada smo došli do Papa hrasta u 11:10, Papa hrast je bio srušen. Hrast je star oko 600 godina, osušio se i srušio. Istim putem smo išli nazad do Pljuskare a tamo smo bili u 13:12. Tamo smo slikali, jeli i krenuli nazad. Na perčinu smo se odvojili prema podvinju. Na anteni sam fotografirao panoramu grada i samu antenu. Nastavili smo do podvinja. Kada smo stigli u podvinje već je bila noć, 17:14. Prošli smo 31.22 km i to mi je bila najveća kilometraža u jednom danu.