Dilek yarımadası millipark doga yürüyüşü

Photo ofDilek yarımadası millipark doga yürüyüşü Photo ofDilek yarımadası millipark doga yürüyüşü Photo ofDilek yarımadası millipark doga yürüyüşü

May 24, 2015
May 2015

near Doğanbey, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

Doğa yürüyüşümüze Söke-Eski Doğanbey köyünden sıcak bir havada başladık.Güneş hep tepemizdeyken 5 Km.çıkış yapmak katılımcılar için tatsız bir durumdu.Kalan 14 Km. kısmı ise fevkalade güzellikde keyif vericiydi.Yerli yabancı başka guruplar ile de karşılaştık.Deniz yönünden aldığımız rüzgarın verdiği serinlik ile iniş agırlıklı yürüyüşümüzü Milli park içindeki Kavaklı sahilinde tamamlamış olduk.Sahilde Deniz ve Duş sonrası keyif ile zinde bir şekilde eve döndük.
Bu parkurun Ekim-Nisan Aylarında yapılmasını öderirim.
(Eski) Doğanbey köyü Restore edilmiş taş evleri ile .Fotoğraf meraklıları için görülmeye değer bir yer.

• Photo of gurko41
    gurko41 May 24, 2015

Çok güzel bir Parkur a benziyor resim de isteriz Suat bey.

• Photo of Işık Kavalcı
    Işık Kavalcı May 24, 2015

Hem tarih kokan, hem de çok güzel doğası olan bir parkur. Ayrıca, çok çeşitli endemik bitkilerin yer aldığı bir yer.
    Eminim, Suat arkadaşımız bu parkurda çok güzel fotoğraflar çekmiştir.

• Photo of suatdincer
    suatdincer May 24, 2015

Bu rotayı önce paylaştım sonra düzenledim.Bir kaç Fotograf yükledim.yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim.