Dikórfo κυκλική διαδρομή στα χνάρια του Ο3

Photo ofDikórfo κυκλική διαδρομή στα χνάρια του Ο3 Photo ofDikórfo κυκλική διαδρομή στα χνάρια του Ο3 Photo ofDikórfo κυκλική διαδρομή στα χνάρια του Ο3

May 16, 2021
May 2021

near Dikórfo, Epirus (Greece)

Με σημείο εκκίνησης το τέλος του ασφαλτοδρομου πάνω από την περίβλεπτο, κατεβήκαμε στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη από τον χωματόδρομο. Αφου απολαύσαμε την υπέροχη θέα κατεβήκαμε από το χωματόδρομο μέχρι να βρούμε τα σημάδια του Ο3 τα οποία ακολουθήσαμε μέχρι την βρύση. Σε αυτό το σημείο αντί να ακολουθήσουμε το Ο3 το οποίο ανηφορίζει προς τα δεξιά κινούμαστε προς τα αριστερά ανάμεσα στα δέντρα όπου θα βρούμε πατημένο μονοπάτι. Μετά από μια μικρή ανηφόρα έχουμε βλέπουμε απέναντι την εκκλησία του Αγιου Ιωάννη και συνεχίζουμε προς την πλαγιά μπροστά μας λίγο μετά από μια αριστερή στροφή το μονοπάτι διακλαδώνεται στα τρία, εμείς επιλέξαμε το δεξί μονοπάτι που ανηφορίζει χωρίς να αλλάζει πορεία. Το μονοπάτι περνάει μέσα από το δάσος, είναι πατημένο και απίστευτα όμορφο. Το μονοπάτι σε βγάζει σε παλιό χωματόδρομο από τον οποίο μπορούμε να ανηφορίσουμε και να πιάσουμε ξανά το Ο3 το οποίο κινείται στον βασικό χωματόδρομο. Εμείς κατηφορισαμε τον παλιό χωματόδρομο και κυκλωσαμε το λόφο περπατώντας στην πλαγιά του βουνού και βγήκαμε σε ένα μια κορυφή με θέα προς την χαράδρα του Βίκου. Στην συνέχεια ακολουθήσαμε τον χωματόδρομο κόβοντας τον όπου ήταν δυνατό από μονοπάτια. Εύκολη και ευχάριστη διαδρομή.