Δίδυμοι καταρράκτες Μοκιστιάνου στην Αγ. Σοφία Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας

Photo ofΔίδυμοι καταρράκτες Μοκιστιάνου στην Αγ. Σοφία Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΔίδυμοι καταρράκτες Μοκιστιάνου στην Αγ. Σοφία Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΔίδυμοι καταρράκτες Μοκιστιάνου στην Αγ. Σοφία Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας

May 29, 2018
May 2018

near Pournára, West Greece (Greece)

28-5-2018
Η διαδρομή αυτή είναι συντομότερη από παλιότερη που έχω αναρτήσει και που ξεκινά από το χωριό Αγία Σοφία. ( https://el.wikiloc.com/oreibasia-diadromes/peges-agias-sophias-thermou-didumoi-katarraktes-mokistianou-13595074 )

Συγκεκριμένα η διαδρομή ξεκινά από διασταύρωση του δρόμου Αγρινίου - Θέρμου με χωματόδρομο 2 km περίπου πριν το χωριό Αγία Σοφία. Εκεί υπάρχει μια μικρή πινακίδα που γράφει καταρράκτες. Στα 600 μ περίπου περνάμε γέφυρα πάνω από το ρέμα Μοκιστιάνου. Συνεχίζουμε τον χωματόδρομο για άλλα 400 μέτρα περίπου και σε διασταύρωση με χωματόδρομο πάμε δεξιά. Ο χωματόδρομος σταματά στα 500 μ περίπου όπου υπάρχουν και πινακίδες για τους καταρράκτες. Ως εδώ μπορεί κάποιος να έρθει με αυτοκίνητο 4x4 ή και συμβατικό. Ο χωματόδρομος δρόμος είναι αρκετά καλός. Συνεχίζουμε σε μονοπάτι και στα 350 μ συναντάμε πινακίδες προς καταρράκτη ή κολυμπήθρα. Στα 100 μ υπάρχει πινακίδα και είσοδος στο κατηφορικό μονοπάτι περίπου 250 m που οδηγεί στο ρέμα των καταρρακτών.

Διασταύρωση 1

Γέφυρα

Διασταύρωση 2

Διασταύρωση προς κολυμπήθρα

Κάθοδος στο ρέμα

Καταρράκτες

• Eleni Peleki Feb 24, 2021

Τέλεια διαδρομή - μαγευτική!!!