Ταυγετος - Διάσχιση Πενταδάκτυλου (Αναβρυτή - Καταφύγιο Ταυγετου)

Photo ofΤαυγετος - Διάσχιση Πενταδάκτυλου (Αναβρυτή - Καταφύγιο Ταυγετου) Photo ofΤαυγετος - Διάσχιση Πενταδάκτυλου (Αναβρυτή - Καταφύγιο Ταυγετου) Photo ofΤαυγετος - Διάσχιση Πενταδάκτυλου (Αναβρυτή - Καταφύγιο Ταυγετου)

Experts only
September 23, 2023
September 2023

near Anavrití, Peloponnese (Greece)

Η διάσχιση του Πενταδάκτυλου είναι μια εξόρμηση που απαιτεί μεγάλη ορειβατική εμπειρία, πρέπει να είναι σωστά οργανωμένη και λεπτομερώς μελετημένη, προκειμένου να υλοποιηθεί με επιτυχία.
Αν και η πορεία στην κορυφογραμμή στο μεγαλύτερο κομμάτι δεν παρουσιάζει δυσκολίες, υπάρχουν κάποια σημεία εκτεθειμένα που χρειάζονται αυξημένη συγκέντρωση και προσοχή, ενώ στα δύο αναρριχητικά περάσματα θα πρέπει να επιστρατεύσετε όλη την προσοχή σας.
Αν αποφασίσετε να κάνετε τη διάσχιση του Πενταδάκτυλου τους καλοκαιρινούς μήνες, θα χρειαστεί να κουβαλήσετε μεγάλες ποσότητες νερού (τουλάχιστον 4 λίτρα), μιας και στη διαδρομή δεν υπάρχουν πηγές.
Υπάρχουν διάφορες επιλογές να γίνει η διάσχιση, με διανυκτέρευση στο βουνό ή όχι. Εμείς επιλέξαμε την αυθημερόν πορεία, 3χιλ έξω από την Αναβρυτή και βράδυ διανυκτέρευση στο καταφύγιο Ταϋγέτου ( στο οποίο είχαμε κάνει κράτηση ) γι αυτό και παρακάμψαμε την πρώτη κορυφή το Σπανακάκι ( το οποίο και είχαμε ανέβει πρόσφατα ).
Προσωπικά για εμένα ήταν, ότι πιο δύσκολο έχω κάνει στα 20 χρόνια που ανεβοκατεβαίνω στα βουνά ( ίσως και λόγω ηλικίας ! )
Αλλά από την άλλη, τα συναισθήματα που ένοιωσα την στιγμή που ανεβοκατέβαινα σκαρφαλώνοντας τις κορυφές και ειδικά στον Προφήτη Ηλία, ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΑ !!