Photo ofΔιάσχιση Κλεφτάκι Ζήρειας (Μέση Συνοικία Τρικάλων, Κεφαλάρι, κορυφές Κλεφτάκι (1643m) και (1615m), Μπούτσι, Καρυά) Photo ofΔιάσχιση Κλεφτάκι Ζήρειας (Μέση Συνοικία Τρικάλων, Κεφαλάρι, κορυφές Κλεφτάκι (1643m) και (1615m), Μπούτσι, Καρυά) Photo ofΔιάσχιση Κλεφτάκι Ζήρειας (Μέση Συνοικία Τρικάλων, Κεφαλάρι, κορυφές Κλεφτάκι (1643m) και (1615m), Μπούτσι, Καρυά)

May 22, 2023
May 2023

near Mési Sinoikía Trikálon, Peloponnese (Greece)

Διάσχιση στο Κλεφτάκι Ζήρειας με αφετηρία τη Μέση Συνοικία Τρικάλων (1030m), περάσαμε από την περιοχή Κεφαλάρι (1360m), διασχίσαμε όλη τη ράχη του Κλεφτάκι Ζήρειας περνώντας από τις δύο κορυφές του (1643m) και (1615m), κατηφορίσαμε από ωραίο μονοπάτι στην περιοχή Μπούτσι και τερματίσαμε στο χωριό Καρυά (1250m).

Η διαδρομή μας είχε χαμηλό βαθμό δυσκολίας, διότι το ευρύτερο πεδίο που κινηθήκαμε ήταν αρκετά ομαλό, οι υψομετρικές που καλύψαμε έγιναν σε μεγάλο ανάπτυγμα που σημαίνει ότι ήταν πολύ ήπιες, ενώ τα χιλιόμετρα που πεζοπορήσαμε μόλις που ξεπέρασαν τα 14...

Συνοπτικά η διαδρομή είχε 4 στάδια. Πρώτο στάδιο η ήπια ανάβαση από τη Μέση Συνοικία Τρικάλων (1030m) έως την περιοχή Κεφαλάρι (1360m). Δεύτερο στάδιο η διάσχιση όλης της ράχης της περιοχής Κλεφτάκι και πέρασμα πρώτα από την κορυφή με το τριγωνομετρικό (1643m) και έπειτα από τη δεύτερη κορυφή όπου δεν υπάρχει τριγωνομετρικό (1615m). Τρίτο στάδιο η κατάβαση προς την περιοχή Μπούτσι και πέρασμα από την ομώνυμη πηγή που βρίσκεται σε υψόμετρο 1070m. Τέταρτο στάδιο η τελική προώθηση στο χωριό Καρυά από δασικούς δρόμους και εύκολα δασοσκέπαστα μονοπάτια...

Οι καιρικές συνθήκες ήταν μάλλον φθινοπωρινές με πυκνή συννεφιά όλη την ημέρα, ανατολικό άνεμο έως 3 μποφώρ και σχετική ψύχρα σε ορισμένα σημεία της διαδρομής και κυρίως πάνω από τα 1500 μέτρα υψόμετρο... Η διαύγεια ήταν περιορισμένη λόγω της υγρασίας και της μεταφοράς σκόνης από την Αφρική...

Οι ξεχωριστές στιγμές της διαδρομής ήταν η θέα από τις δύο κορυφές στο Κλεφτάκι, τα πυκνά δάση της περιοχής, η περαιτέρω εξερεύνηση στο ορεινό συγκρότημα της Ζήρειας, μία περιοχή λίγο πολύ γνωστή και η συνάντηση με μία οχιά νεαρής ηλικίας. Ακόμη η συγκεκριμένη διαδρομή διευρύνει τις επιλογές για ενδιαφέρουσες διασχίσεις που να ξεκινούν ή να καταλήγουν στα χωριά Καρυά ή Τρίκαλα Κορινθίας με σκοπό πάντα την παραμονή στο βουνό το μέγιστο δυνατό χρονικό διάστημα...

Στατιστικά από το gps:
Συνολική μέση ταχύτητα (Overall Avg) 2,4 km/h,
Καθαρός χρόνος πεζοπορίας (Moving Time) 4 ώρες και 39 λεπτά,
Συνολικός χρόνος στάσεων (Stopped Time) 1 ώρα 39 λεπτά

Σημείωση: Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε από το Φυσιολατρικό Όμιλο Πειραιώς.