Διάσχιση Χατζή (Σπίτια Μεσοχώρας - Γλύστρα) - Xatzi

Photo ofΔιάσχιση Χατζή (Σπίτια Μεσοχώρας - Γλύστρα) - Xatzi Photo ofΔιάσχιση Χατζή (Σπίτια Μεσοχώρας - Γλύστρα) - Xatzi Photo ofΔιάσχιση Χατζή (Σπίτια Μεσοχώρας - Γλύστρα) - Xatzi

May 8, 2016
May 2016

near Spítia, Thessaly (Greece)

Η διάσχιση πραγματοποιήθηκε στις 08/05/2016 με συμμετοχή μελών του Σ.Π.Ορ.Τ.
Ξεκινήσαμε από τα Σπίτια Μεσοχώρας που βρίσκονται στα 1.150μ. και διανύσαμε συνολικά 14 χλμ.
Η υψομετρική διαφορά που καλύψαμε ήταν περίπου 1.000 μ. και η διάρκεια της πορείας είναι 6 με 7 ώρες ανάλογα με τον ρυθμό βάδισης της ομάδας..
Η διάσχιση δεν περιλάμβανε την κορυφή στο Χατζή (2.038 μ.) αλλά χαμηλότερες κορυφές όπως ο Αλαμάνος (1.875 μ.) και η Βρωμερή (1.955 μ.)
{Η συγκεκριμένη καταγραφή περιλαμβάνει μόνο την άνοδο στον Αλαμάνο}

Μετά το 8 χλμ. της διαδρομής όπου ξεκινάει και η κατάβαση δεν υπάρχει μονοπάτι, η κλίση είναι αρκετά μεγάλη και το έδαφος αποτελείται από πέτρες, αγριάδα και ποώδη φυτά. Σ' αυτό το σημείο απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή ειδικά αν το έδαφος είναι υγρό. Στη συνέχεια συναντήσαμε παλιό μονοπάτι που σε ορισμένα σημεία κι αφού προσεγγίσεις τα πρώτα δέντρα, είναι ελαφρώς κλειστό αλλά με λίγη προσπάθεια το βρίσκεις.
Από τη στιγμή που συναντάς τον αγροτικό δρόμο εύκολα προσεγγίζεται και το ξωκλήσι του Προφήτη Ηλία.
Η θέα από το Χατζή είναι διαφορετική όσο προχωράς στην διάσχιση του. Αρχικά βλέπεις το Αυγό, το Τσιγκόρι, τη Μακριά Ράχη, την Παχτουρνιάσκα και τα Τζουμέρκα και στη συνέχεια της διαδρομής τα Β. Άγραφα, τα Όρη Βάλτου και ανατολικά τον Αμβρακικό κόλπο και το Ιόνιο πέλαγος.