ΔΙΑΔΡΟΜΗ 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ' : ΒΟΛΟΣ - ΣΤΑΓΙΑΤΕΣ

Photo ofΔΙΑΔΡΟΜΗ 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ' : ΒΟΛΟΣ - ΣΤΑΓΙΑΤΕΣ Photo ofΔΙΑΔΡΟΜΗ 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ' : ΒΟΛΟΣ - ΣΤΑΓΙΑΤΕΣ Photo ofΔΙΑΔΡΟΜΗ 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ' : ΒΟΛΟΣ - ΣΤΑΓΙΑΤΕΣ

1914
April 18, 2021
April 2021

near Ágios Onoúfrios, Thessaly (Greece)

ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΦΟΔΙΑ: Μπαστούνι (θα βοηθήσει πάρα πολύ, ειδικά στις ανηφόρες), σακίδιο, νερό, μία μπάρα δημητριακών ή κάτι αντίστοιχο, ένα σάντουιτς.
ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Αηδονοφωλιές (αστικό ν. 4 τέρμα). Υπάρχει ταμπελάκι με σχετική ένδειξη.
Ακολουθούμε τη διαδρομή προς άγιο Νικολάκη-Μακρυνίτσα, κατά μήκος της ρεματιάς. Στην αρχή από την πλευρά του Αγίου Ονουφρίου και σε λίγο περνάμε από την άλλη πλευρά. Στα 800 μ. συναντάμε την ένδειξη: ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ. Αφήνουμε το δρόμο και ακολουθούμε τα κόκκινα σημάδια. Στην αρχή η διαδρομή είναι μέσα σε τούνελ από πλατάνια δίπλα σε ρεματιά. Ανηφορίζοντας ξανοίγεται η θέα προς το Βόλο, τα χωριά Άγιο Ονούφριο, Σταγιάτες, Μακρυνίτσα και προς τις επιβλητικές πλαγιές του βουνού Σαρακηνός.
Βγαίνοντας από ένα μικρό πευκόδασος, ανηφορίζουμε αριστερά στον τσιμεντόδρομο. Ακολουθούμε για λίγο τον κεντρικό ασφαλτόδρομο προς Πήλιο μέχρι το κοιμητήριο του αγίου Δημητρίου, όπου αναπαύεται η ψυχή του Βασίλειου Μάγγου. Ακριβώς εκεί στη στροφή του δρόμου μπαίνουμε ξανά στο μονοπάτι. Φτάνουμε στο φιλόξενο χωριό των αγωνιστών κατοίκων των Σταγιατών. Στάση στην πλατεία και ξεδίψασμα από το νερό που άφθονο τρέχει στις βρύσες. Επιστροφή στο Βόλο από το κλασσικό μονοπάτι. Χιλιόμετρα 5,5.