Dia 3 Transfronterera. Del Coll de Setut a La Muga per Pic Setut i Tossa Plana

Photo ofDia 3 Transfronterera. Del Coll de Setut a La Muga per Pic Setut i Tossa Plana Photo ofDia 3 Transfronterera. Del Coll de Setut a La Muga per Pic Setut i Tossa Plana Photo ofDia 3 Transfronterera. Del Coll de Setut a La Muga per Pic Setut i Tossa Plana

June 3, 2021
June 2021

near Viliella, Catalunya (España)

En aquest darrer track ens va fallar el wikiloc i les fotos no estan ubicades al recorregut. Aparquem a la zona de La Molina (pista de cap de rec a aransa). Caminem fins desviament a Estany de l'Orri i seguin sender fins al pla de les mulleres. Allà agafem el cami al Estany de Setut. Un cop a l'estany el creuem i pugen per pendent forta al Coll de Setut. Ara be el pas tècnic i que hem d'anar en compte. Es un grau tres que hem de fer amb les mans lliures. Agafem cresta primer per la esquerra (vessant Andorra) i pugem al damunt. Creuem a l'altra banda i amb compte la anem seguint. Hi ha un segon resalt que el cami va per la dreta i nosaltres hem passat per dalt. Desprès ja podem pujar per cami marcat amb compte però carenant fins el Pic de Setut. Del Setut caminem bastant plans fins La Tossa Plana. Nomès falta el darrer circ. Seguim per la carena a la Mugueta i desprès al coll de la Muga. Pugem el darrer pic d'aquesta fantàstica ruta transfronterera, La Muga. Reseguim una mica més la carena i baixem per pendent dreta sense sender cap el fons de la vall. Recuperem el cami que baixa dels Estanys de La Muga. Arribem a una antiga cegla que seguim varios kilometres fins donar a un bosc. Fem un troç del bosc i finalment un prat que a lapart baixa ja es les pistes de lles. Passem les ruines d'un antic refugi de caçadors i despres d'una petita pujada som al punt de partida. Amb això acabem els tres dies de ruta. Es pot fer en tres, dos o inclus un per els més Pro... En tot cas fantàstic recorregut sempre per la carena, amb Andorra a l'esquerra i La Cerdannya a la dreta. Salut

• Photo of ssoti
    ssoti Jun 14, 2021

I què es això per tu?
    Una passejadeta dominical !!!
    Vas anar amb nens suposo.
    Tenim una pendent tu i jo. Però a mi no em calen els cims, us ho deixo als mestres. No tot son cims.