Photo ofDia 1 Transfronterera Montorrull Perafita a Coll de Perafita des de Refu La Pera Photo ofDia 1 Transfronterera Montorrull Perafita a Coll de Perafita des de Refu La Pera Photo ofDia 1 Transfronterera Montorrull Perafita a Coll de Perafita des de Refu La Pera

October 22, 2017
October 2017

near Ràmio, Escaldes-Engordany (Andorra)

La transfrontera entre Andorra i Cerdanya és una ruta que fa tots els pics de més d 2.600 metres de la carena que separa els dos territoris. A una banda te la bonica Vall de Madriu i a l'altre La Cerdanya. Hem dividid la ruta en tres dies pero es pot fer en dos o pot ser en un per els més pro. . El dia 1 partim del petit i fantàstic refugi dels Estanys de La Pera, un lloc genial on començar i pot ser acabar a el primer dia. Comencem pujant agafant cap l'Estany de Dalt i seguim per les pendents de sota del munturull. Carenem fins el Munturull i despres fem la carena que separa aquest pic del Perafita. Cal anar amb compte en algun tram però no es perillos. Després baixem al Coll de Perafita i d'allà tornem al Refugi on podem dormir per recuperar forces per el dia 2 d'aquesta ruta. Aquest és el primer dia, més tranquil per anar agafant forma.... Si busqueu al Wikiloc trobareu el Dia 2 Transfronterera Coll Perafita a Coll Setut i els Dia 3 transfronterera Coll Setut a La Muga. Que gaudiu molt d'aquesta magnifica ruta a les alçades. Salut