Ακρόπολη Μυστρά-Βλαχοχώρι-Ταϋγέτη-Μυστράς

Photo ofΑκρόπολη Μυστρά-Βλαχοχώρι-Ταϋγέτη-Μυστράς Photo ofΑκρόπολη Μυστρά-Βλαχοχώρι-Ταϋγέτη-Μυστράς Photo ofΑκρόπολη Μυστρά-Βλαχοχώρι-Ταϋγέτη-Μυστράς

February 26, 2023
February 2023

near Dhiáselon, Peloponnese (Greece)

Η εκκίνηση της πεζοπορίας γίνεται από τον χώρο του πάρκινγκ της ακρόπολης του Μυστρά με κατεύθυνση προς το Βλαχοχώρι. Αφού βαδίσουμε αρχικά σε δρόμο, στη συνέχεια μπαίνουμε σε μονοπάτι το οποίο μας κατεβάζει σε φαράγγι και σε ρεματιά και μας οδηγεί στην ορεινή Ταϋγέτη. Το μονοπάτι είναι ευδιάκριτο και διασχίζει ένα ορεινό τοπίο κατάφυτο με τρεχούμενα, γραφικά ξωκλήσια και πηγές.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.