Devrek, Gürbüzler Orman İşletme - Devrek Ormanları

Photo ofDevrek, Gürbüzler Orman İşletme - Devrek Ormanları Photo ofDevrek, Gürbüzler Orman İşletme - Devrek Ormanları Photo ofDevrek, Gürbüzler Orman İşletme - Devrek Ormanları

November 25, 2019
November 2019
1 comment

near Gürbüzler, Zonguldak (Türkiye)

Devrek ormanlarında yürüyüşe başlayacağımız orman deposunun deniz seviyesinden yüksekliği 350 metre. Rengarenk orman yolunda 750 metreye kadar yükseldik. Yolun iki birbirinden zıt yöne çatal yaptığı noktada 750 yükseltiden 900 yükseltiye kadar kısa bir vadi içi çıkışı yaptık. Bu çıkışla ulaşacağımız tepe noktasında bizi bekleyen bir başka orman yolu oluyor.. Bulunduğumuz yükseltide sırtları dolanan bu orman yolunda, büyük ölçekte dökülmüş gazeller üzerinde yürüyoruz. Günün molasını da bu gazeller üzerinde veriyoruz. Sonra arkalarda bir başka renkli vadiye doğru yürüyoruz. Bir doğaçlama iniş ile ulaşacağımız orman yolunu izleyerek önce 740 metrede soluklanıyoruz. Çok oyalanmadan da hızlı adımlarla 420 metreye kadar çok güzel bir tempoda yürüyüşümüzü sürdürüyoruz.