Deverenk Vadisi

August 15, 2021
August 2021

near Erciyes, Kayseri (Türkiye)

Parkur olduk çalı çırpı engeli var. Vadi tabanından mevsiminde akan yoğun su nedeniyle vadi tabanı yuvarlatılmış ve aşınmış taş ve kayalarla doku. Bitki örtüsü sık. Yer yer geçişler çocuklar için sorun teşkil edebilir. Su mevsiminde bu vadiyi geçmek çok zor olacaktır. Ağustos ayında suyun olmadığı mevsimde bile ekibimizdeki bazı yürüyüşçüler içün zor geldi. Ve parkuru tamamlayamadan tavlusuna gelmeden viyadük altından çıkarak tamamlamak zorunda kaldık. Gidecekseniz kondisyonu yerinde bilinçli yürüyüşçülerle gidin. Yanınızda bağ makadı bulundurmanız tıkanmış yolu açmakta faydalı olacaktır. Zaman zaman akan suyun oluşturduğu küçük şelaleler nedeniyle kaya yükseltikeri var. Aşmak bazen zor olabilir. Yosun tutmuş kayalara basarken dikkatlş olun. Mümkünse kasksız girmeyin. Beş-6 metrelik halat bulundurmanızda fayda var. Bakir bir vadi. Yeryer çarşaklar mevcut. Bot seçimini ona göre yapın. Telefon vadi içerisinde çekmiyor. Gps bağlantısında sorun yok.