Descoberta de l’Espai Natural Remolar - Filipines

Photo ofDescoberta de l’Espai Natural Remolar - Filipines Photo ofDescoberta de l’Espai Natural Remolar - Filipines Photo ofDescoberta de l’Espai Natural Remolar - Filipines

-1 ft
February 26, 2024
February 2024

near El Mas Blau, Catalunya (España)

[CA]: Descoberta de l’Espai Natural Remolar - Filipines
Itinerari de descoberta que ens endinsa en un espai protegit de gran valor natural on podem observar un elevat nombre d’espècies d’orquídies i infinitat d’aus que viuen o estan de pas en aquest refugi de fauna. El camí -lineal, planer i totalment adaptat- rodeja diverses zones humides que conformen un ecosistema ideal per a la vida de moltes espècies. Durant el recorregut anem trobant diversos miradors amb panells informatius que ens ajuden a identificar les espècies i les seves característiques. I, finalment, resseguint la riera de Sant Climent, arribem al mar.

[ES]: Descubierta del Espacio Natural Remolar - Filipines
Itinerario de descubierta que nos adentra en un espacio protegido de gran valor natural en el que podemos observar un elevado número de especies de orquídeas e infinidad de aves que viven o están de paso en este refugio de fauna. El camino -lineal, llano y totalmente adaptado- rodea varias zonas húmedas que conforman un ecosistema ideal para la vida de muchas especies. Durante el recorrido vamos encontrando varios miradores con paneles informativos que nos ayudan a identificar las especies y sus características. Y, finalmente, resiguiendo la riera de Sant Climent, llegamos al mar.

[EN]: Discovery of the Remolar - Filipines Natural Area
Discovery itinerary that takes us into a protected space of great natural value where we can observe a high number of orchid species and countless birds that live or are passing through this wildlife refuge. The path (linear, flat and fully adapted) surrounds several humid areas that conform an ideal ecosystem for the life of many species. During the tour we find several viewpoints with information panels that help us identify the species and their characteristics. And, finally, following the Sant Climent stream, we reach the sea.

[FR] : Découverte de l'Espace Naturel Remolar - Filipines
Itinéraire de découverte qui nous emmène dans un espace protégé d'une grande valeur naturelle où nous pouvons observer un grand nombre d'espèces d'orchidées et d'innombrables oiseaux qui vivent ou traversent ce refuge faunique. Le sentier - linéaire, plat et entièrement adapté - entoure plusieurs zones humides qui constituent un écosystème idéal pour la vie de nombreuses espèces. Au cours du parcours, nous trouvons plusieurs points de vue avec des panneaux d'information qui nous aident à identifier les espèces et leurs caractéristiques. Et enfin, en suivant le ruisseau Sant Climent, nous arrivons à la mer.