← Part of Elmacık Dağı

Derebalık-Hera-Pürenli-Balıklı Yaylaları Geçişi ( 2021 07 )

Photo ofDerebalık-Hera-Pürenli-Balıklı Yaylaları Geçişi ( 2021 07 ) Photo ofDerebalık-Hera-Pürenli-Balıklı Yaylaları Geçişi ( 2021 07 ) Photo ofDerebalık-Hera-Pürenli-Balıklı Yaylaları Geçişi ( 2021 07 )

1948
July 6, 2021
July 2021

near Uzunali, Düzce (Türkiye)

Dağları saran, ha deyince boşalacak bulutlar, başta korkutsa da sonradan yağmaya ara veren yağmur, göknar ormanlarının kuşattığı yemyeşil yaylalar ve onların hoş sohbet, sıcak insanları, boyunlarında çıngıraklarıyla tüm bu yeşilliğin tadını çıkaran inekler, çayırları süsleyen pembe çiçekleriyle görkemli orkideler,

havayı fırsat bilip kendini dışarı atan fotojenik salyangozlar, sonbaharda kuşburnu olarak toplayacağımız ama şimdi pembe birer çiçek olan yaban gülleri, ormanı sardıkça bizi bir anda karadeniz yaylalarına taşıyan bembeyaz duman ve beraber yürüdüğümüz bir dolu güzel insan bu keyifli günden en çok aklımızda kalanlar, her birine yürek dolusu sevgiler, teşekkürler….