Denizli Köyü Yörük Yaylaları Loop 11.12.2021

Photo ofDenizli Köyü Yörük Yaylaları Loop 11.12.2021 Photo ofDenizli Köyü Yörük Yaylaları Loop 11.12.2021 Photo ofDenizli Köyü Yörük Yaylaları Loop 11.12.2021

December 11, 2021
December 2021

near Denizli, Kocaeli (Türkiye)

Denizli Köyü Safari House Yörük Yaylaları_11.12.2021

Safari House'ta odun ateşinde aldığımız kara demlik çayı ile yanımızda getirdiğimiz kahvaltımızı yaparak güne başladık.Kahvaltı sonrası bol yaylalı ve çayırlı rotamıza başladık.Rotamızda orman yolları,orman içi patikalar,yaylalarda büyük çimenliklerden geçerek rotamıza devam ettik.Rotamızda çimenliklerde küçük kayalık manzaralarda mevcut.Yörük yaylalarında keçi,inek ve koyun yetiştiriciliği yapılıyor.Rotada küçük bir şelale de var.Şelalenin etrafı çevrilmiş ve özel mülk yazılmış ancak şuan girilebiliyor içeri.Şelaleye giriş olmazsa yukarıdan fotoğraf çekilebilir.

Akşam safari hause'ta bizim için hazırlanan odun ateşi üzerindeki ızgaralarda evden getirdiğimiz ve mollafenari köyünden aldığımız sucuk,köfte,etlerimizle herkes kendi ızgaralarını hazırladı.Safari House'un bizim için hazırladığı karademlik çayı eşliğinde akşam yemeğimizi de yedikten sonra istanbula evlerimize doğru günün verdiği keyifle hareket ettik.Katılımcılarımız evlerine alkışlarla uğurlarken bir sonraki etkinlikte buluşmak dilekleri ile sözleştik.Doğayla,sağlıkla ve sevgiyle kalın.

Ulaşım: İyi havalarda Rota Başlangıcı olan Safari House'a kadar araçla ulaşmak mümkün.Yağışlı,karlı havalarda Safari House'a araçla erişim olmayabilir.Bu durumda rotayı denizli göleti-safari house-yaylalar-denizli göleti olarakta yürümek mümkün.Bu durumda rota 18 km oluyor.Başlangıç ve bitiş saatlerini ona göre planlamak gerekecektir.

rotanın bol bol keyfini çıkarmak için istanbuldan 06:30 da çıkmak ve akşam için mangallıkları evden getirip kahvaltı yaptığımız safari hause buzdolabına koyabiliriz.

PictographPicnic Altitude 961 ft

Safari House'dan közde kara demlikten çay alarak kahvaltılarımızı yaptık ve yürüyüşe başladık.Etkinlik bitiminde yanımızda getirdiğimiz,sucuk,köfte ve etleri safari house'un odun ateşi ve telleri ile bişirip yedik.Güzel bir etkinlik oldu.

Yörük Yaylaları

Keçi,İnek ve Koyun yetiştiriciliğinin yapıldığı doğal bir ortam