Denizli Göleti Yelken Tepe Elmalıdere Şelalesi

Photo ofDenizli Göleti Yelken Tepe Elmalıdere Şelalesi Photo ofDenizli Göleti Yelken Tepe Elmalıdere Şelalesi Photo ofDenizli Göleti Yelken Tepe Elmalıdere Şelalesi

April 6, 2021
April 2021

near Denizli, Kocaeli (Türkiye)

Avrasya Dağcılık olarak hafta sonu kısıtlamaları münasebetiyle hafta içi 6 Nisan 2021 Salı günü gerçekleştirdiğimiz günübirlik etkinliğimizin kaydıdır.

Denizli Göleti kapak köprüsü bitiminde aracımızı bırakarak yürüyüşümüze başladık. Kuzeydoğu yönünde yükselip Bakır Tepe'yi sağımıza alarak çayırlık alana ulaştık. Ardından kuzeybatı istikametinde İncirli Sırtı hattını takip ederek Yelken Tepe zirveye vardık. Zirveden doğu yönünde Kurt Tepe istikametinde devam ettik. Harmantarla mevkiini geçerek doğu yönünde ilerledikten sonra çam Tepe istikametine dönerek güney yönünde ilerledik. Kumluca Tepe'yi arkamızda bıraktıktan sonra Hamam Tepe mevkiinde gölet seyir noktasından temaşa eyledik.
Güneybatı yönünde ilerleyerek Elmalıdere Şelalesi'ne vardık. Gölet kenarında yemek molamızın ardından Çınar Çeşmesi mevkkinden göleti turlayarak başlangıç noktamıza ulaştık.

Ramazan ayı öncesi çok güzel bir faaliyet olmuş oldu.
Orta halli kondisyona sahip herkes çok rahatlıkla bu etabı yürüyebilir. Rotada su sıkıntısı var.