Denizli Göleti-Yaka Köyleri, Kocaeli, İstanbul, 2020-03-01

Photo ofDenizli Göleti-Yaka Köyleri, Kocaeli, İstanbul, 2020-03-01 Photo ofDenizli Göleti-Yaka Köyleri, Kocaeli, İstanbul, 2020-03-01 Photo ofDenizli Göleti-Yaka Köyleri, Kocaeli, İstanbul, 2020-03-01

March 1, 2020
March 2020

near Denizli, Kocaeli (Türkiye)

TrekinTurkey etkinliği olarak Necdet ve Zeynep Küçükarpacı rehberliğinde yüründü. Bu parkur gurko41 isimli üyenin https://www.wikiloc.com/hiking-trails/denizli-yaka-45917034 linkinde yer alan kaydı takip edilerek yüründü. Mart ayının güneşli ve ılık ilk gününde yürünen güzel bir parkur. Mesafe biraz uzunca ama fazla çıkış inişi olmayan özellikle dere kıyısına inince daha da güzel görüntüler sunan bir yürüyüş rotası.

Dereye iniş

Köprüler (Dere geçişi)

• Photo of Necdet Kucukarpaci
    Necdet Kucukarpaci Jul 1, 2020

Takip ettiğimiz gurko41'in kaydından farklı olarak 16.4 üncü km. de dere kıyısından devam etmeyip patika bizi yukarı çıkardı. Takip rotasından ayrıldık uyarısını alınca dönüp baktık ama kıyıdan bir patika bulamadık ve bitkiler de geçiş vermiyordu. Tepeyi aşıp hedefe vardık. Mesajlaştığım gurko41 "finişe kadar dere kenarından gidiyorsunuz su dere içinde patikalar oluşturmuş fakat geçiş kolaydı son 40 50 metre de traktör yolu vardı gene dereye paralel orayı mı kaçırdınız acaba?" diye yazdı.