Denizli Göleti Çevresi: Şaşırtıcı Derecece Keyifli Bir Yürüyüş

Photo ofDenizli Göleti Çevresi: Şaşırtıcı Derecece Keyifli Bir Yürüyüş Photo ofDenizli Göleti Çevresi: Şaşırtıcı Derecece Keyifli Bir Yürüyüş Photo ofDenizli Göleti Çevresi: Şaşırtıcı Derecece Keyifli Bir Yürüyüş

April 9, 2021
March 2021

near Denizli, Kocaeli (Türkiye)

Tolga, Ferhat ve Kerem tarafından yüründü.

Şaşırtıcı derecede keyifli bir yürüyüş güzergahı:
1) Rota İstanbul'a çok yakın: her ne kadar toplu ulaşım imkanı olmasa da, otomobil ile gitmek oldukça kolay ve hızlı.
2) Rota, değişkenlik gösteren manzaralardan, jeolojik oluşumların arasından, kah çayır kah ormanların arasından geçiyor.
3) Rota, çevre yoluna yakın olmasına rağmen yeterince izole.
4) Patikalar açık, diken falan yok.
5) Rotanın ortasında çeşme var.

"Piknik" olarak işaretlediğim yerde, müthiş bir sucuk partisi düzenledik, hala geğirdikçe tadı ağzıma geliyor. Nomnomnom!

İnanıyorum ki iki aküyü geri dönüşüme kazandırmak, sevap hanemizde birer çentik atılmasına sebep olmuştur. Çok iyi bir iş yaptık, ve bunu Tolga halletti.

Artık Ferhat'ın ustalık dönemlerine girdiğini de mutlulukla görüyorum: eski cenabet trekkinglerin sonu gelmiş: değil helikopter kurtarması, yağmur bile yemedik. Süpersin Ferhat!

Sabah gördüğümüz karların öğleden sonra erimiş olduğunu gördük, pek nefisti canım.

Rotanın bağlangıç noktası olarak bizim tercih ettiğimiz kısım, Denizli Göleti'nin dibi, ancak maalesef göl çevresi leş gibi, piknikçiler buraya sıçmışlar. Gölete park etmek yerine, örnek olarak işaretlediğim başka bir yerden de yürüyüşe başlanabilir.