Denizli-Değirmençayırı

February 4, 2014
February 2014

near Denizli, Kocaeli (Türkiye Cumhuriyeti)

Şubat ayının ilk günlerinde çok güzel bir havada 7 kişilik ekibimizle yürüyüşe başladık. Başlangıç noktamızdan orman içine girdik ve yaklaşık 30 dakika çıkış sonrası çok güzel bir manzara eşliğinde yürüyüşe devam ettik. Karşımıza çıkan çayırlıkta kamp hayalleri kurup, fotoğraf molası verdik, sularımız yudumladık.
Küçükbaş ve büyükbaş sürüleri ve onları gözeten çoban köpekleri bizi yol boyunca yalnız bırakmadı. 2 saat sonra karşımıza büyüleyici kıvrımları, kahve rengi gölgeleri olan ufak bir dere çıktı. Derenin kıvrımlarında ilerledik(manzara harikaydı). Suların azlığı dikkatimizi çekti. Bu mevsimde daha fazla su olması gerekiyor. Dereye veda edip orman içi patikadan yöneldik Kargalı köyüne gelmeden sola kıvrılıp yönümüzü Değirmen çayırı köyüne çevirdik. Yer yer patika, yer yer çalılık ve sık ağaçların arasından geçerek ilerledik. Yürüyüşümüzün son 4 kilometresi oldukça zor geçti, çalılık ve dik tepeleri aştık, köyün güneyinde bulunan tepeyi aşıp güneş batarken Değirmen çayırı camisinin ışıklarını ve Hoca efendinin sesi bize hoş geldin der gibiydi. Köyde içecek bir şeyler bulabilir miyiz acaba diye düşünürken, çok hoş bir aile işletmesi bulduk. Kendi yaptıkları sucuk ve köfteleri afiyetle midemize indirdik. Güler yüzlü personele veda edip İstanbul'a doğru yola çıktık.....

• Photo of ibrahimuylas
    ibrahimuylas Jun 14, 2016

Tebrikler, güzel bir rota. Paylaşım için teşekkürler.