DENİZLİ ACIPAYAM GİRENİZ VADİSİ BEŞ OLUK ŞELALE ROTASI

Photo ofDENİZLİ ACIPAYAM GİRENİZ VADİSİ BEŞ OLUK ŞELALE ROTASI Photo ofDENİZLİ ACIPAYAM GİRENİZ VADİSİ BEŞ OLUK ŞELALE ROTASI Photo ofDENİZLİ ACIPAYAM GİRENİZ VADİSİ BEŞ OLUK ŞELALE ROTASI

April 29, 2014

•   5 2 Reviews

near Gölcük, Denizli (Türkiye Cumhuriyeti)

Gölçük'e ve Sagunlar petrole varmadan sola dönülecek biraz ilerledikten sonra 7 dakika sonra Beş oluk levhasından sağa dönülecek kanal var yolun kenarında Beş oluk piknik yerine levhadan oraya 10 dakikada varılıyor.Oradan yukarıya doğru yürünüyor az ilerde yol ikiye ayrılıyor ileri giden yoldan yürünecek 5 dakika sonra köprü geliyor,köprüyü geçince çayın kenarından doğuya doğru tırmanılıyor tepede yol var oradan sola az ilerden (200 metre kadar yürüyüp)sağa dönülecek oradan şelaleye kadar rahatça gidiliyor.Şelaleye varınca tepedeki 2. şelaleye gitmek istemeyenler birinci şelalenin yanında kalabilir.2. Şelalenin yolları biraz zor tırmanmak gerekiyor inerkende zor oluyor.2. Şelale çukurda bir yerde büyük kayaların arkasında.Güzel bir yer gidilmesi görülmesi gereken bir yer bence Km si fazla değil ama manzarası çok güzel.

Gölcüğe varmadan biraz önde

Yukarı doğru ilerlenecek Beş oluk levhasına kadar levhadan sağa dönülecek.

SAĞA DÖNÜLECEK

YOLUN KENARINDA SU KANALI VAR PİKNİK YERİNE KADAR YÜRÜ.

BEŞ OLUK PİKNİK YERİ

İleri gidilecek

BEŞ OLUĞU GEÇİNÇE HEMEN İLERDE YOL İKİYE AYRILIYOR İLERİ DOĞRU GİDİLECEK.AZ İLERDE KÖPRÜ VAR.

KÖPRÜ

Köprünün az ilersinde çay var yanından tepeye yüürnecek.

Tepeye çıkınca az yürü sonra sağa doğru yürünecek

Az ilerde derenin içinden geçiliyor.

Beş oluk şelalesi

Beş oluk şelalesi.

Öğle yemeğini yemeden tepedeki 2. şelaleye tırmandık gidiş geliş bir buçuk saat sürüyor. biraz zor 2. şelale.

TEPEDEKİ ŞELALE

yemek yerinin kuzeyinden tepeye tırmanılıyor 2. şelaleye gidiliyor.

Mezarlık

Bitiş yeri

10-DERE

• Photo of Dağa Kaçtım
    Dağa Kaçtım Mar 18, 2016

Fırsatımız olursa bu rotayı yapmak isteriz.

• Photo of Volkan Sabah
    Volkan Sabah Apr 23, 2018

Sadece köprüden önceki ŞELALE tabelası güzergahı izleyecekleri yanıltabiliyor. Çünkü köprüye ulaşmak için o tabelanın tersi yönde gitmeniz gerekiyor bu da insanda tereddüt oluşturuyor onun dışında güzergah kusursuz...

Volkan Sabah Apr 30, 2018

• Photo of Ahmet S
    Ahmet S Mar 16, 2019

Bu rotayi takip etmek kolaydi. Gercwkten cok eglenceliydi