Delta del Llobregat:Estany del Remolar. Filipines. Febrer.22

Photo ofDelta del Llobregat:Estany del Remolar. Filipines. Febrer.22 Photo ofDelta del Llobregat:Estany del Remolar. Filipines. Febrer.22 Photo ofDelta del Llobregat:Estany del Remolar. Filipines. Febrer.22

-15 ft
51 minutes
February 16, 2022
February 2022

near El Mas Blau, Catalunya (España)

Novament estem en aquest Espai Natural..Aquesta vegada veiem els estralls de la sequera sobre la zona pantanosa. Mes deixada. Peixos morts. Menys aigua. I molt de fang. Els ocells tots ben junts en practicament una sola llacuna.
Hem seguit la ruta anterior EN Llobregat:Maresma. Filipines. Remolar feta per mi mateix
Caminada per terrenys totalment plans. De terra. I fàcils. Interès per la gran quantitat d' ocells. Sobretot ànecs. Llàstima per un munt de peixos morts.

PER ANAR

També fàcil d'arribar amb cotxe. Els dies laborables es pot aparcar el cotxe en el parking mes aprop. Els festius s' ha d' estacionar una mica mes lluny en l' aparcament abans de la barrera.
Venint de Barcelona. Per la autovia de Castelldefels. Havent passat les bifurcacions de les terminals de l' aeroport del Prat, sortirem a la següent que indica Filipines/Remolar. De seguida fem la primera rotonda. Prenem la darrera sortida. No agafar l' anterior ja que tornem a l' autovia C31.
Passem el pont sobre l' autovia. Ens trobem després amb un altre rotonda. No agafar la primera desviació (porta a la platja). Anem pel costat de l' autovia, en paral·lel. Finalment nova rotonda. Que girem a dreta. Hi ha la barrera que hem comentat abans( oberta de dilluns a divendres). Seguim per asfalt i amb cotxe per la dita carretera de la Vidala. Paralel.la també al canal/braç del mateix nom. Al poc estem al parking de cotxes. Ja hi som!!!
JLC-GP-IP-EO

Riera de Sant Climent

PictographPanorama Altitude 24 ft

Mirador de Cal Francès

En front Platja de Cal Francès A ma esquerra: Platja del Remolar A ma dreta. Platja de la Pineda de Viladecans. Amb la Riera de Sant Climent. I mes a la dreta: Platja de la Murtra

PictographRiver Altitude 20 ft

Riera de Sant Climent

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Feb 16, 2022

Bona passejada, llàstima de la sequera. S'hi ha de tornar per veure-ho en la seva esplendor. Salut i Cames!!!!

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Feb 18, 2022

Gracies Manel_49. Sí la sequera es deixa notar sobretot en la vegetació i en la quantitat d' aigua embassada. S' ha d' anar després de pluges. Encara que ocells a la llacuna més gran eren en abundància