Photo ofBaix Llobregat (Parc Agrari): Bassa Ca Bitxot-Mirador Cal Malet-Mirador Desembocadura-Aguait Cal Tet-Aguait Sabogal Photo ofBaix Llobregat (Parc Agrari): Bassa Ca Bitxot-Mirador Cal Malet-Mirador Desembocadura-Aguait Cal Tet-Aguait Sabogal Photo ofBaix Llobregat (Parc Agrari): Bassa Ca Bitxot-Mirador Cal Malet-Mirador Desembocadura-Aguait Cal Tet-Aguait Sabogal

-16 ft
October 6, 2019
October 2019

near El Prat de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta molt senzilla i totalment planera pel Parc Agrari del Baix Llobregat, des del Prat de Llobregat, amb els següents punts de pas: Aparcament al Prat de LLobregat-Carretera de la Marina-Cal Senyoret-Camí de Cal Bitxot-Cal Negre-Centre d'Informació del Parc-Mirador Cal Lluquer-Bassa de Cal Bitxot-Mirador de Cal Malet-Mirador de la Desembocadura-Mirador de Cal Beites (Estany de Ca l'Arana)-Aguait de Cal Tet (Estany de Cal Tet)-Aguait del Sabogal-Centre d'Informació-El Prat.
Una ruta apta per a tota la família, on depen de l'època de l'any podrem observar fauna i gaudir de les vistes des dels Miradors. No té cap complicació, està tot el recorregut perfectament marcat i sense desnivell. Porteu càmera de fotos per capturar precioses imatges des dels aguaits.