Delta de l'Ebre: El Far del Fangar

December 26, 2017
July 2017

•   5 2 Reviews

near Riumar, Catalunya (España)

Passeig perfecte per a realitzar a l'estiu quant pica el Sol, per ser tota vora la platja ens podem anar banyat i refrescar-mos.Nosaltres ho vam fer així i vam estar una bona estona dins l'aigua per això es va allargar tant (en temps) la ruta. El camí de reton passa entre les dunes i ens porta novament al punt de partida per la mateixa ruta.

Per arribar a la platja de la Marquesa s’hi pot anar des de la carretera que es troba quan es va de l’Ampolla direcció a Deltebre (hi ha cartells indicadors) o també des de Deltebre mateix (també indicat). Amb el cotxe es pot anar fins a peu de platja i aparcar al parquing que hi ha davant el Restaurant Vascos.

Cal recordar que ens trobem en una zona de nidificació d’aus i que hem de respectar escrupulosament les indicacions del Parc Natural. Hi trobareu una mirador d’observació elevat camí del far.

PictographCar park Altitude 171 ft

Una passejada molt agradable

• Photo of laietos caietos
    laietos caietos Mar 26, 2022

Aquesta ruta per a mi ha sigut fàcil perquè jo vaig a caminar tot sovint.