Photo ofDels Plàtans del Manganell a la Font de l’Angle per Sant Pere de Viladecavalls, el Soler i la Riera de Calders (Moianès) Photo ofDels Plàtans del Manganell a la Font de l’Angle per Sant Pere de Viladecavalls, el Soler i la Riera de Calders (Moianès) Photo ofDels Plàtans del Manganell a la Font de l’Angle per Sant Pere de Viladecavalls, el Soler i la Riera de Calders (Moianès)

October 29, 2023
October 2023

•   5 2 Reviews

near Navarcles, Catalunya (España)

Dels Plàtans del Manganell a la Font de l'Angle per Sant Pere de Viladecavalls, el Soler i la Riera de Calders (Moianès)

Ruta circular passant per:

- Plàtans del Manganell (0.1 km)
- Colònia Jorba-Casa del Director (0.4 km)
- Resclosa i palanca del Manganell (0.5 km)
- Església de Sant Pere de Viladecavalls (0.7 km)
- El Soler (1.9 km)
- Els Quatre Camins (2.5 km)
- Mas de l’Angle (3.2 km)
- Font del Boixar (3.6 km)
- Font del Sot (3.8 km)
- Àrea d’esbarjo de la Font de l’Angle (3.9 km)
- Gual de l’Angle (4.0 km)
- Camí de l’Obaga (4.5 km)
- Els Plàtans del Manganell, de tornada (6.5 km)

PictographCar park Altitude 932 ft
Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d’avui Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d’avui Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d’avui

Aparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d’avui

Aparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d’avui.

PictographTree Altitude 935 ft
Photo ofArribem als Plàtans del Manganell, amb un parell de bancs de fusta Photo ofArribem als Plàtans del Manganell, amb un parell de bancs de fusta Photo ofArribem als Plàtans del Manganell, amb un parell de bancs de fusta

Arribem als Plàtans del Manganell, amb un parell de bancs de fusta

Arribem als Plàtans del Manganell, amb un parell de bancs de fusta.

PictographTree Altitude 945 ft

Els Plàtans del Manganell

Els Plàtans del Manganell.

Photo ofSeguim amunt pel camí dels horts del Manganell Photo ofSeguim amunt pel camí dels horts del Manganell Photo ofSeguim amunt pel camí dels horts del Manganell

Seguim amunt pel camí dels horts del Manganell

Seguim amunt pel camí dels horts del Manganell.

PictographIntersection Altitude 935 ft
Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra. Al fons la Casa del Director de la Colònia Jorba Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra. Al fons la Casa del Director de la Colònia Jorba Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra. Al fons la Casa del Director de la Colònia Jorba

Cruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra. Al fons la Casa del Director de la Colònia Jorba.

PictographBridge Altitude 938 ft
Photo ofTravessem la sèquia i baixem al pont sobre la Riera de Calders Photo ofTravessem la sèquia i baixem al pont sobre la Riera de Calders Photo ofTravessem la sèquia i baixem al pont sobre la Riera de Calders

Travessem la sèquia i baixem al pont sobre la Riera de Calders

Travessem la sèquia i baixem al pont sobre la Riera de Calders.

PictographBridge Altitude 915 ft
Photo ofTravessem el Pont de la Resclosa del Manganell, sobre la Riera de Calders, amb el Gorg del Manganell per la dreta Photo ofTravessem el Pont de la Resclosa del Manganell, sobre la Riera de Calders, amb el Gorg del Manganell per la dreta Photo ofTravessem el Pont de la Resclosa del Manganell, sobre la Riera de Calders, amb el Gorg del Manganell per la dreta

Travessem el Pont de la Resclosa del Manganell, sobre la Riera de Calders, amb el Gorg del Manganell per la dreta.

Photo ofAmunt pel camí empedrat a Sant Pere de Viladecavalls Photo ofAmunt pel camí empedrat a Sant Pere de Viladecavalls Photo ofAmunt pel camí empedrat a Sant Pere de Viladecavalls

Amunt pel camí empedrat a Sant Pere de Viladecavalls

Amunt pel camí empedrat a Sant Pere de Viladecavalls.

PictographReligious site Altitude 919 ft
Photo ofEsglésia de Sant Pere de Viladecavalls, amb una font, que no raja, i un plafó informatiu Photo ofEsglésia de Sant Pere de Viladecavalls, amb una font, que no raja, i un plafó informatiu Photo ofEsglésia de Sant Pere de Viladecavalls, amb una font, que no raja, i un plafó informatiu

Església de Sant Pere de Viladecavalls, amb una font, que no raja, i un plafó informatiu.

PictographIntersection Altitude 915 ft
Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim amunt per la pista de l'esquerra, en direcció al Soler, i tornarem per la dreta des de l'Angle Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim amunt per la pista de l'esquerra, en direcció al Soler, i tornarem per la dreta des de l'Angle Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim amunt per la pista de l'esquerra, en direcció al Soler, i tornarem per la dreta des de l'Angle

Cruïlla amb indicador. Seguim amunt per la pista de l'esquerra, en direcció al Soler, i tornarem per la dreta des de l'Angle.

Photo ofPista pel bosc amb vistes a la Colònia Jorba Photo ofPista pel bosc amb vistes a la Colònia Jorba Photo ofPista pel bosc amb vistes a la Colònia Jorba

Pista pel bosc amb vistes a la Colònia Jorba

Pista pel bosc amb vistes a la Colònia Jorba.

Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a la dreta en direcció al Soler Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a la dreta en direcció al Soler Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a la dreta en direcció al Soler

Cruïlla amb indicador. Seguim a la dreta en direcció al Soler

Cruïlla amb indicador. Seguim a la dreta en direcció al Soler.

Photo ofDe seguida, deixem la pista i seguim pel corriol fressat que puja per la dreta. Si es vol, també es pot seguir per la pista Photo ofDe seguida, deixem la pista i seguim pel corriol fressat que puja per la dreta. Si es vol, també es pot seguir per la pista Photo ofDe seguida, deixem la pista i seguim pel corriol fressat que puja per la dreta. Si es vol, també es pot seguir per la pista

De seguida, deixem la pista i seguim pel corriol fressat que puja per la dreta. Si es vol, també es pot seguir per la pista.

Photo ofQuintana del Soler. Retrobem la pista i seguim a la dreta, en direcció al Soler Photo ofQuintana del Soler. Retrobem la pista i seguim a la dreta, en direcció al Soler Photo ofQuintana del Soler. Retrobem la pista i seguim a la dreta, en direcció al Soler

Quintana del Soler. Retrobem la pista i seguim a la dreta, en direcció al Soler

Quintana del Soler. Retrobem la pista i seguim a la dreta, en direcció al Soler.

Mas el Soler

Mas el Soler.

Photo ofEl Soler. Seguim avall en direcció a l’Angle Photo ofEl Soler. Seguim avall en direcció a l’Angle Photo ofEl Soler. Seguim avall en direcció a l’Angle

El Soler. Seguim avall en direcció a l’Angle

El Soler. Seguim avall en direcció a l’Angle.

Photo ofTram de pista amb arbres fruiters per la dreta Photo ofTram de pista amb arbres fruiters per la dreta Photo ofTram de pista amb arbres fruiters per la dreta

Tram de pista amb arbres fruiters per la dreta

Tram de pista amb arbres fruiters per la dreta.

Photo ofArribant a la cruïlla dels Quatre Camins. Seguim pel camí de la dreta, entre el Serrat (esquerra) i el Pla de l'Angle (dreta) Photo ofArribant a la cruïlla dels Quatre Camins. Seguim pel camí de la dreta, entre el Serrat (esquerra) i el Pla de l'Angle (dreta) Photo ofArribant a la cruïlla dels Quatre Camins. Seguim pel camí de la dreta, entre el Serrat (esquerra) i el Pla de l'Angle (dreta)

Arribant a la cruïlla dels Quatre Camins. Seguim pel camí de la dreta, entre el Serrat (esquerra) i el Pla de l'Angle (dreta).

PictographIntersection Altitude 971 ft
Photo ofCruïlla amb indicador del Pla de l'Angle. Seguim per l’esquerra al mas i la Font de l’Angle Photo ofCruïlla amb indicador del Pla de l'Angle. Seguim per l’esquerra al mas i la Font de l’Angle Photo ofCruïlla amb indicador del Pla de l'Angle. Seguim per l’esquerra al mas i la Font de l’Angle

Cruïlla amb indicador del Pla de l'Angle. Seguim per l’esquerra al mas i la Font de l’Angle.

Mas de l’Angle

Mas de l’Angle.

PictographIntersection Altitude 906 ft
Photo ofCruïlla amb pal indicador caigut al terra. Seguim a la Font del Boixar Photo ofCruïlla amb pal indicador caigut al terra. Seguim a la Font del Boixar Photo ofCruïlla amb pal indicador caigut al terra. Seguim a la Font del Boixar

Cruïlla amb pal indicador caigut al terra. Seguim a la Font del Boixar

Cruïlla amb pal indicador caigut al terra. Seguim a la Font del Boixar.

PictographIntersection Altitude 896 ft
Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l’esquerra a la Font del Boixar. Flors del camí Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l’esquerra a la Font del Boixar. Flors del camí Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l’esquerra a la Font del Boixar. Flors del camí

Cruïlla de corriols. Seguim per l’esquerra a la Font del Boixar. Flors del camí

Cruïlla de corriols. Seguim per l’esquerra a la Font del Boixar. Flors del camí. Trobem molts exemplars de Phytolacca americana, “Raïm de moro, Arbre de la tinta, Escopeta, Fitolaca, Herba carmí, Raïm de guilla, Raïm de l’escopeta o Tinta”, en català i “Espinacas de América, Hierba carmín, Hierba de la oblea, Belladona borda, Tinturina o Uvas de América”, en castellà.

PictographIntersection Altitude 869 ft
Photo ofPal indicador. Baixem a la Font del Boixar Photo ofPal indicador. Baixem a la Font del Boixar Photo ofPal indicador. Baixem a la Font del Boixar

Pal indicador. Baixem a la Font del Boixar

Pal indicador. Baixem a la Font del Boixar.

PictographIntersection Altitude 876 ft
Photo ofCorriol a la Font del Boixar. Anada i tornada ràpida Photo ofCorriol a la Font del Boixar. Anada i tornada ràpida Photo ofCorriol a la Font del Boixar. Anada i tornada ràpida

Corriol a la Font del Boixar. Anada i tornada ràpida

Corriol a la Font del Boixar. Anada i tornada ràpida.

PictographFountain Altitude 879 ft

Font del Boixar, amb prou aigua

Font del Boixar, amb prou aigua.

PictographIntersection Altitude 883 ft

Seguim pel corriol de l’esquerra

Seguim pel corriol de l’esquerra.

PictographIntersection Altitude 876 ft
Photo ofEsquerra corriol a les Fonts del Sot i de l’Angle Photo ofEsquerra corriol a les Fonts del Sot i de l’Angle Photo ofEsquerra corriol a les Fonts del Sot i de l’Angle

Esquerra corriol a les Fonts del Sot i de l’Angle

Esquerra corriol a les Fonts del Sot i de l’Angle.

PictographFountain Altitude 869 ft
Photo ofFont del Sot, molt amagada pel sotabosc. Avui no raja Photo ofFont del Sot, molt amagada pel sotabosc. Avui no raja Photo ofFont del Sot, molt amagada pel sotabosc. Avui no raja

Font del Sot, molt amagada pel sotabosc. Avui no raja

Font del Sot, molt amagada pel sotabosc. Avui no raja.

PictographIntersection Altitude 869 ft
Photo ofCruïlla amb pal indicador. Baixem a la Font de l’Angle per l’esquerra Photo ofCruïlla amb pal indicador. Baixem a la Font de l’Angle per l’esquerra Photo ofCruïlla amb pal indicador. Baixem a la Font de l’Angle per l’esquerra

Cruïlla amb pal indicador. Baixem a la Font de l’Angle per l’esquerra

Cruïlla amb pal indicador. Baixem a la Font de l’Angle per l’esquerra.

PictographFountain Altitude 866 ft
Photo ofFont de l’Angle, a l'interior d'una barraca i amb molta aigua Photo ofFont de l’Angle, a l'interior d'una barraca i amb molta aigua Photo ofFont de l’Angle, a l'interior d'una barraca i amb molta aigua

Font de l’Angle, a l'interior d'una barraca i amb molta aigua

Font de l’Angle, a l'interior d'una barraca i amb molta aigua.

PictographFountain Altitude 866 ft
Photo ofÀrea d’esbarjo de la Font de l’Angle Photo ofÀrea d’esbarjo de la Font de l’Angle Photo ofÀrea d’esbarjo de la Font de l’Angle

Àrea d’esbarjo de la Font de l’Angle

Àrea d’esbarjo de la Font de l’Angle.

PictographTree Altitude 866 ft

Roure i Font de l’Angle

Roure i Font de l’Angle.

PictographIntersection Altitude 863 ft
Photo ofDeixem la Font de l'Angle i seguim camí Photo ofDeixem la Font de l'Angle i seguim camí Photo ofDeixem la Font de l'Angle i seguim camí

Deixem la Font de l'Angle i seguim camí

Deixem la Font de l'Angle i seguim camí .

PictographIntersection Altitude 850 ft
Photo ofPal indicador mig amagat i Gual de l’Angle per l’esquerra. Hi ha unes pilones noves per travessar sense mullar-se els peus Photo ofPal indicador mig amagat i Gual de l’Angle per l’esquerra. Hi ha unes pilones noves per travessar sense mullar-se els peus Photo ofPal indicador mig amagat i Gual de l’Angle per l’esquerra. Hi ha unes pilones noves per travessar sense mullar-se els peus

Pal indicador mig amagat i Gual de l’Angle per l’esquerra. Hi ha unes pilones noves per travessar sense mullar-se els peus.

PictographIntersection Altitude 863 ft
Photo ofCruïlla amb indicadors. Seguim a l’esquerra, pel Camí de l'Obaga de l'Angle. Per la dreta es pot tornar al mas de l'Angle Photo ofCruïlla amb indicadors. Seguim a l’esquerra, pel Camí de l'Obaga de l'Angle. Per la dreta es pot tornar al mas de l'Angle Photo ofCruïlla amb indicadors. Seguim a l’esquerra, pel Camí de l'Obaga de l'Angle. Per la dreta es pot tornar al mas de l'Angle

Cruïlla amb indicadors. Seguim a l’esquerra, pel Camí de l'Obaga de l'Angle. Per la dreta es pot tornar al mas de l'Angle.

Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb la Riera de Calders per l'esquerra Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb la Riera de Calders per l'esquerra Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb la Riera de Calders per l'esquerra

Camí de l’Obaga de l'Angle, amb la Riera de Calders per l'esquerra

Camí de l’Obaga de l'Angle, amb la Riera de Calders per l'esquerra.

Camí de l’Obaga de l'Angle

Camí de l’Obaga de l'Angle.

Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb els primers colors de tardor Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb els primers colors de tardor Photo ofCamí de l’Obaga de l'Angle, amb els primers colors de tardor

Camí de l’Obaga de l'Angle, amb els primers colors de tardor

Camí de l’Obaga de l'Angle, amb els primers colors de tardor.

Photo ofVistes a la Colònia Jorba i a la Fàbrica del Manganell des del Camí de l’Obaga de l'Angle Photo ofVistes a la Colònia Jorba i a la Fàbrica del Manganell des del Camí de l’Obaga de l'Angle Photo ofVistes a la Colònia Jorba i a la Fàbrica del Manganell des del Camí de l’Obaga de l'Angle

Vistes a la Colònia Jorba i a la Fàbrica del Manganell des del Camí de l’Obaga de l'Angle.

PictographRiver Altitude 935 ft
Photo ofLa Riera de Calders a la part baixa del camí, sota la Colònia Jorba i la Fàbrica del Manganell Photo ofLa Riera de Calders a la part baixa del camí, sota la Colònia Jorba i la Fàbrica del Manganell Photo ofLa Riera de Calders a la part baixa del camí, sota la Colònia Jorba i la Fàbrica del Manganell

La Riera de Calders a la part baixa del camí, sota la Colònia Jorba i la Fàbrica del Manganell.

PictographIntersection Altitude 935 ft
Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a l’esquerra, de tornada Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a l’esquerra, de tornada Photo ofCruïlla amb indicador. Seguim a l’esquerra, de tornada

Cruïlla amb indicador. Seguim a l’esquerra, de tornada

Cruïlla amb indicador. Seguim a l’esquerra, de tornada.

PictographIntersection Altitude 915 ft
Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra, de tornada Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra, de tornada Photo ofCruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra, de tornada

Cruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra, de tornada

Cruïlla no senyalitzada. Baixem a la riera per l’esquerra, de tornada.

PictographLake Altitude 886 ft
Photo ofGorg del Manganell, a la Riera de Calders Photo ofGorg del Manganell, a la Riera de Calders Photo ofGorg del Manganell, a la Riera de Calders

Gorg del Manganell, a la Riera de Calders

Gorg del Manganell, a la Riera de Calders.

PictographBridge Altitude 883 ft
Photo ofPont de la Resclosa del Manganell, de tornada Photo ofPont de la Resclosa del Manganell, de tornada Photo ofPont de la Resclosa del Manganell, de tornada

Pont de la Resclosa del Manganell, de tornada

Pont de la Resclosa del Manganell, de tornada.

PictographIntersection Altitude 945 ft
Photo ofCamí avall pels horts del Manganell Photo ofCamí avall pels horts del Manganell Photo ofCamí avall pels horts del Manganell

Camí avall pels horts del Manganell

Camí avall pels horts del Manganell.

PictographTree Altitude 942 ft
Photo ofDe tornada als Plàtans del Manganell Photo ofDe tornada als Plàtans del Manganell Photo ofDe tornada als Plàtans del Manganell

De tornada als Plàtans del Manganell

De tornada als Plàtans del Manganell.

PictographTree Altitude 938 ft
Photo ofPlàtans del Manganell, on fem una última aturada Photo ofPlàtans del Manganell, on fem una última aturada Photo ofPlàtans del Manganell, on fem una última aturada

Plàtans del Manganell, on fem una última aturada

Plàtans del Manganell, on fem una última aturada.

PictographTree Altitude 942 ft

Plàtans del Manganell

Plàtans del Manganell.

Photo ofDeixem els plàtans i fem els últims metres de camí a l’aparcament. Final de la ruta d'avui Photo ofDeixem els plàtans i fem els últims metres de camí a l’aparcament. Final de la ruta d'avui Photo ofDeixem els plàtans i fem els últims metres de camí a l’aparcament. Final de la ruta d'avui

Deixem els plàtans i fem els últims metres de camí a l’aparcament. Final de la ruta d'avui.

• Photo of Campcardós
    Campcardós Oct 30, 2023

Una volta dominical pel Moianès, planera i farcida d'elements destacats: masos, fonts, horts i l'esglèsia de Sant Pere de Viladecavalls. Molt recomanable.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Oct 31, 2023

¡Wow! Las fotos de tu ruta por Dels Plàtans del Manganell a la Font de l’Angle son impresionantes. El Moianès tiene un encanto especial, y me encantaría unirme a la próxima aventura. ¡Buen trabajo, amigo! 🌿🚶‍♂️📸

• Photo of Pitcollonsiamunt
    Pitcollonsiamunt Oct 31, 2023

Es un paseo sin complicacions, pero con sitios muy agradables de visitar.
    Gracias por valorar Jordi.