Del Coll de ses Portes al paratge de Tudela i al Cap de Creus

Photo ofDel Coll de ses Portes al paratge de Tudela i al Cap de Creus Photo ofDel Coll de ses Portes al paratge de Tudela i al Cap de Creus Photo ofDel Coll de ses Portes al paratge de Tudela i al Cap de Creus

November 16, 2022
November 2022

near Portlligat, Catalunya (España)

Caminada senzilla, ben senyalitzada i d'una bellesa indescriptible. Sortim de l'aparcament de ses Portes perquè el pàrquing de Tudela està tancat al mes de novembre. Seguim els camins del paratge de Tudela i evitem passar pels prohibits. En arribar a la cala de Culip agafarem un sender que baixa fins a la cabana de Culip i després va pujant fins a la carretera. La travessem i agafem el trencall de l'esquerra seguint les marques blanques i vermelles del GR fins al far de cap de Creus i d'aquí a la cova de s'Infern. Ens mengem una fantàstica paella de marisc al restaurant i tornem per la carretera fins a trencall de cala Culip per on hem arribat abans, tombem a l'esquerra i després a la dreta en direcció contrària a la que hem agafat per anar al Cap de Creus i seguim també els senyals del GR fins arribar novament a la carretera i d'aquí al pàrquing de ses Portes.