Dejcici - Ledici

May 10, 2021
May 2021

near Ledići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

01.05.2021. godine

Lagana šetnja po okolini Dejčića i Ledića. Ruta pokriva nekoliko interesantnih lokacija. Na samom početku, preko puta parkinga, nalazi se restoran sa domaćom hranom. Nastavljamo duž ceste do skretanja prema PD Lutrije BiH. Nažalost, dom je više privatne prirode i domar će Vam uredno skrenuti pažnju da ne možete ući na posjed. U produžetku se nalazi izletište Ribnjak. Staza zatim skreće uzbrdo do nekropole sa stećcima odakle se pruža lijep pogled na Treskavicu i okolinu. Sljedeće mjesto je selo Ledići koje je u proteklom ratu bilo poprište ratnog zločina o čemu svjedoći spomenik ubijenim civilima. Odmah preko puta je i spomenik poginulim vojnicima. Od ostalih znamenitosti tu je vodopad i restoran "Planinski biser" sa uvijek ljubaznim domaćinom i vrhunskom hranom. Iz Ledića se makadamskom cestom vraćamo prema parkingu prolazeći pokraj napuštenog PD Husremovac.