De Wijers, LAW, Dag 3: Van Abdij Herkenrode naar Sporthal De Kneipp Genk

Photo ofDe Wijers, LAW, Dag 3: Van Abdij Herkenrode naar Sporthal De Kneipp Genk Photo ofDe Wijers, LAW, Dag 3: Van Abdij Herkenrode naar Sporthal De Kneipp Genk Photo ofDe Wijers, LAW, Dag 3: Van Abdij Herkenrode naar Sporthal De Kneipp Genk

May 10, 2024
February 2024

near Aldenhof, Фламандскі рэгіён (Belgique)

Achterom kijkend voor een laatste blik op de statige Abdij van Herkenrode wandel je door het bos richting Albertkanaal. Hier steek je de brug over in Kuringen om daarna richting Kiewit te wandelen om daar de grote baan Hasselt-Eindhoven over te steken. Langs de Pukkelpopweide wandel je naar Domein Kiewit waar je doorheen de kinderboerderij wandelt. Hierna gaat het door de uitgestrekte bossen richting Bokrijk, waar je langs het arboretum en het openluchtmuseum het kasteeldomein binnen wandelt. Je verlaat Domein Bokrijk langs de hoofdingang, wandelt nog enkele kilometers door het bos en eindigt ter hoogte van Sporthal De Kneipp in Genk.