De Rocallaura al Cap del Coll pel camí de Coma Torà

Photo ofDe Rocallaura al Cap del Coll pel camí de Coma Torà Photo ofDe Rocallaura al Cap del Coll pel camí de Coma Torà Photo ofDe Rocallaura al Cap del Coll pel camí de Coma Torà

May 4, 2014
December 2013

near Belltall, Catalunya (España)

Una preciosa ruta pels voltants de Rocallaura en el mes de desembre, a plè hivern. Anem del Cap del Coll (de la M.de D. del Tallat, fins a Rocallaura pel camí de Coma Torà. Sortim de la rotonda de la Mare de Déu del Tallat i anem uns metres per la carretera en direcció Rocallaura. Aviat veiem el indicador del GR-171, que seguim en direcció Belltall i Forés. ens acostem per veure la cabana de cal Repetxo. Arribem a uns camps de cereals, ara tots segats i deixem el GR. Anem en direcció a una cabana de pedra seca, molt usual en aquest país. Es la cabana de cal Rutllat. Uns metres més i ens creuem amb la pista de manteniment dels molins del Parc Eòlic de la Serra del Tallat. Devant mateix ja tenim el camí de Coma Torà que ens mena directes a Rocallaura. Passem per devant del Coll Roig, camí que ens portaria a Belltall. Trobem uns curiosos indicadors d'una ruta del Cafè-Rocallaura. Entem a Rocallaura pel carrer Major i coincidim amb el GR de la Ruta del Cister.