Photo ofDe Platja D'aro a St Antoni Calonge, anada cami ronsa tornada per inteior i crta Photo ofDe Platja D'aro a St Antoni Calonge, anada cami ronsa tornada per inteior i crta Photo ofDe Platja D'aro a St Antoni Calonge, anada cami ronsa tornada per inteior i crta

-0 ft
June 12, 2016
June 2016

near Castell-Platja d'Aro, Catalunya (España)

nota hem fet una variant de tornada per no repetir trams de gr o cami de ronda
es una mica pesat ja que es quasi 100% cami esfaltat, pero es poden veure....
coses diferents, alla cadesqu que trii, o repetir tram o anar amb dos autos

sortim del final del Paseig maritim de Platja D'Aro, al costat runes Edifici Maddock
i seguim les marques del gr blanques i vermelles que ens van portant per les cales
fins pasar Torra Valentina i arribar al passeig maritim de Sant Antoni Calonge
(hi ha un tram que el cami esta tallat i surt a la crta, gr modificat)....
quan arribam al monument de la Rosa dels Vents, deixem el passeig i gir esquerra
per la plaça porxada i que seguin sempre recte ens porta rotonda de crta
atravessem i seguim per el cami del altre costat paralel al Camping
arribem a uns apartaments i el cami cap la dreta i despres esquerra es fa de terra
a la bifurcacio deixem la marque de pintura vermella de la dreta i anem cami esquerra
pasa per entre mitg de vinyes i horts pariculars i ens acostem a la Masia Senyorial
fins que trobem un pal senyalitzacio proper a un pont que pasa sota autovia
anem a l'esquerra cap el Moli i sortim a la crta, la atravessem
i ens dirigim cap el pont que creua la riera i anem cap monument "Bola Olimpiades"
i ara anem per el carrer del supermecat Aldi i antiga crta de urbanitzacions
anem cap el parc de Bombers el deixem a la dreta i seguim per crta amunt
atravessem el pont per demunt l'autovia i seguim amunt sempre de front al trencall
ara el cami pasara per sota un tunel de l'autovia i ja sempre crta de baixada
fins trobar la crta de Platja d'Aro front al camping, atravessem i anem a dreta
per el marge esquerra de la crta fins arribar a Platja d'Aro
on al arribar al carrer previ a la Discoteca Kamel, anem a l'esquerra i arribem sortida