De Cabrils (Torrent del Pelat) a Vilassar de Dalt (Les Alzines).

Photo ofDe Cabrils (Torrent del Pelat) a Vilassar de Dalt (Les Alzines). Photo ofDe Cabrils (Torrent del Pelat) a Vilassar de Dalt (Les Alzines). Photo ofDe Cabrils (Torrent del Pelat) a Vilassar de Dalt (Les Alzines).

March 10, 2024
March 2024

near Cabrils, Catalunya (España)

Ruta circular des de Cabrils passant per:
- Roca Llobatera (1.7 km)
- Cova de la Granota (2.7 km)
- Ermita de Sant Salvador (4.0 km)
- Creu d'en Boquet (4.2 km)
- Roca d'en Toni (7.6 km)
- Turó d'en Banús (7.9 km)
- Coll de Porc (9.1 km)

Hem començat la caminada a Cambrils, al costat de ca l’Estrany, on hem agafat el camí que remunta el Torrent del Pelat, per l’esquerra i un tros amunt l’hem deixat per anar cap a la Roca Llobatera, i després a la Roca de la Granota, hem continuat fins a can Boquet on hem baixat fins a ca l’Estrany de Vilassar on ens hem trobat que el camí que volíem seguir estava tancat, pel que hem reculat, tot fent una mica de marrada per pujar a la Creu d’en Boquet; hem pres el camí de la Roca d’en Toni; passada aquesta hem anat al Coll de Porc on hem pres el camí de baixada, en forta pendent, tot cercant el Torrent del Pelat, que ens ha portat al final de la caminada.

A l’inici de la caminada, un cop deixades les darreres cases de Cabrils hem entrat dins una pineda de pi pinyer; en anar agafant alçada les alzines s’han anat infiltrant fins que ha esdevingut un aulet, també hem passat -menys- per garrigues i matollars.

M’han acompanyat el Ramon Urgell, el Jordi Querol, el Manolo Monasterio i el Joan Canal.