Photo ofDavlumbaz Yaylası - Sülüklü Göl -Kavaklı Göl -Susuz Yaylası -Karabey Yayla -Sirt hattı Davlumbaz Yaylasi Photo ofDavlumbaz Yaylası - Sülüklü Göl -Kavaklı Göl -Susuz Yaylası -Karabey Yayla -Sirt hattı Davlumbaz Yaylasi Photo ofDavlumbaz Yaylası - Sülüklü Göl -Kavaklı Göl -Susuz Yaylası -Karabey Yayla -Sirt hattı Davlumbaz Yaylasi

6 hours
October 30, 2022
October 2022

near İlimye, Sakarya (Türkiye)

Sakarya sınırları içerisinde bulunan 1400 rakımlı Davlumbaz Yaylasından Saat 11:00 itibariyle başlayarak kayın ormanları içinden 1010 metrede bulunan Sülüklü Göle indik. Orman içinden ilerleyerek Kavaklı Göl ve Pis göl üzerinden Bolu sınırları içersinde kalan 1560 rakımlı Susuz Yaylasına . Ardından sırt hattını takip ederek Karabey Yaylası üzerinden 15 km lik bir yürüyüş sonrasında Davlumbaz Yaylasi Kamp alanımıza ulaşarak faaliyetimizi tamamladık .
Parkur boyunca elimden geldiğince fotoğraf eklemeye çalıştım bazı bölgelerde parikanin dışını çıkarak doğaçlama olarak dik kestirme çıkışlar yaptık . Davlumbaz Yaylasina dönüşte tepeyi dolanmamak için dar bir ormana dalarak hayvanın geçtiği dar sıkı bir bölgeden buzulerek geçtik geçtiğimiz bölgeyide geçis bölgesinin ardından fotoğrafın alt kısmına açıklama olarak yazdım buna dikkat ederek rotayı takip edebilirsiniz.Parkur boyunca sülüklü Golden sonra susuz yayla Karabey Yaylası arasında sadece tek bir cesme mevcut onu da işaretledim. Yürüyecek arkadaşlara şimdiden iyi Faaliyetler dilerim 🖐️

PictographLake Altitude 3,677 ft

PictographLake Altitude 3,621 ft

PictographLake Altitude 3,598 ft

PictographLake Altitude 3,582 ft

PictographLake Altitude 3,634 ft

PictographLake Altitude 3,666 ft

PictographLake Altitude 3,660 ft

PictographLake Altitude 3,644 ft

Yürüyecek gruplar patikayi takip ederek dik çıkış yapmadan devam ederek tepeye ulaşabilir

Etrafı dolanmamak için doğaçlama olarak buraya girilmiştir. 2 metrelik dar eğilerek geçiş sonrasında bu patikayi iniş yaptık. Kulüp faaliyeti yada kalabalık yürüyüş yapacak gruplar buraya girmesinler