Datça - Hizirsah - Karaköy - Körmen - Resadiye - Burgaz - Datça

Photo ofDatça - Hizirsah - Karaköy - Körmen - Resadiye - Burgaz - Datça Photo ofDatça - Hizirsah - Karaköy - Körmen - Resadiye - Burgaz - Datça Photo ofDatça - Hizirsah - Karaköy - Körmen - Resadiye - Burgaz - Datça

February 4, 2024
February 2024

near Datça, Muğla (Türkiye)

2024_02_04

Datça - Eski Datça:
Datça'dan tepe üzerinden Eski Datça'ya en direkt yolu kullanarak. Bazı tarlaların ve çalılıkların arasından geçer. Yol her zaman görünmez. Ancak tepenin zirvesinde Eski Datça'dan Kale'ye uzanan geniş patikaya ulaşıyorsunuz. / Using the most direct path from Datça over the hill to Old Datça. It passes through some fields and bushes. The path is not always visible. But at the top of the hill you reach the wide path leading from Old Datça to the Castle.

Körmen - Reşadiye:
Körmen'de önce çiftçi yolu boyunca; sonra tarlaların kenarı boyunca terk edilmiş üzüm bağlarının bulunduğu vadiye giden geniş patikaya. / At Körmen first along the farmer's path; then along the edge of the fields to the wide path that leads through the valley with the abandoned vineyards.

PictographMountain pass Altitude 412 ft
Photo of1) Eski Datça'ya tepe geçişi /Hill pass to Old Datça Photo of1) Eski Datça'ya tepe geçişi /Hill pass to Old Datça Photo of1) Eski Datça'ya tepe geçişi /Hill pass to Old Datça

1) Eski Datça'ya tepe geçişi /Hill pass to Old Datça

2) Turistik Eski Datça / Touristic Old Datça

Photo of3) Eski Datça ile Hızırşah arasındaki tepe geçidi / Hill pass between Old Datça and Hızırşah Photo of3) Eski Datça ile Hızırşah arasındaki tepe geçidi / Hill pass between Old Datça and Hızırşah Photo of3) Eski Datça ile Hızırşah arasındaki tepe geçidi / Hill pass between Old Datça and Hızırşah

4) Hızırşah'ta bir ev / A house in Hızırşah

5) Koca Maar: çiftlik / farm

Photo of6) Çiçek açan badem ağaçları / Almond trees in blossom Photo of6) Çiçek açan badem ağaçları / Almond trees in blossom Photo of6) Çiçek açan badem ağaçları / Almond trees in blossom

6) Çiçek açan badem ağaçları / Almond trees in blossom

7) Karaköy

PictographMooring point Altitude 31 ft

8) Körmen: Liman / Harbour

Photo of9) Sağa dön: Reşadiye için Körmen'den ayrılmak / Turn right: Leaving Körmen for Resadiye Photo of9) Sağa dön: Reşadiye için Körmen'den ayrılmak / Turn right: Leaving Körmen for Resadiye

10) Reşadiye için sağa dönün (Kızlan için sola) / Turn right for Reşadiye (left for Kızlan)

PictographMountain pass Altitude 370 ft
Photo of11) Reşadiye üzerindeki rüzgar türbinlerinde tepe geçişi / Hill pass at wind turbines above Resadiye Photo of11) Reşadiye üzerindeki rüzgar türbinlerinde tepe geçişi / Hill pass at wind turbines above Resadiye Photo of11) Reşadiye üzerindeki rüzgar türbinlerinde tepe geçişi / Hill pass at wind turbines above Resadiye

Photo of12) Resadiye: İki ağacın toplam yaşı 360 yıl civarındadır / The total age of the two trees is around 360 years Photo of12) Resadiye: İki ağacın toplam yaşı 360 yıl civarındadır / The total age of the two trees is around 360 years Photo of12) Resadiye: İki ağacın toplam yaşı 360 yıl civarındadır / The total age of the two trees is around 360 years

Photo of13) Burgaz sahiline varış / Arriving at coast of Burgaz Photo of13) Burgaz sahiline varış / Arriving at coast of Burgaz Photo of13) Burgaz sahiline varış / Arriving at coast of Burgaz