Δάσος Καραϊσκάκη : Ελληνόκαστρο από Ι.Μ.Αγιου Γεωργίου

Photo ofΔάσος Καραϊσκάκη : Ελληνόκαστρο από Ι.Μ.Αγιου Γεωργίου Photo ofΔάσος Καραϊσκάκη : Ελληνόκαστρο από Ι.Μ.Αγιου Γεωργίου Photo ofΔάσος Καραϊσκάκη : Ελληνόκαστρο από Ι.Μ.Αγιου Γεωργίου

April 29, 2023
April 2023

near Georgios Karaiskakis, Thessaly (Greece)

Δάσος Καραϊσκάκη : Ελληνόκαστρο από Ι.Μ.Αγιου Γεωργίου

Διαδρομή με αφετηρία τη Μονή Αγίου Γεωργίου. Πήραμε το δασικό δρόμο, περάσαμε δίπλα από τα ζώα των μοναχών ( λίγη προσοχή στα σκυλιά) και μετά από λίγο μπήκαμε σε παλιά μονοπάτια.
Τα μονοπάτια παλιά, αλλά δυστυχώς πλέον δύσβατα λόγω βλάστησης.
Στόχος μας οι βράχοι απέναντι από τη Μονή και το αρχαίο κάστρο του Ελληνοκαστρου.
Φτάσαμε στην κορυφογραμμή όπου με λίγη προσοχή κινούμενοι στα βράχια φτάσαμε στο κάστρο! Η θέα μαγική. Το μυαλό μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές.
Από αυτή τη θέση βλέπουμε τά άλλα οχυρά της ελληνιστικής περιόδου!
Στον Ελληνόπυργο , στον Ίταμο και πιο χαμηλά οι αρχαίοι Γόμφοι!!
Μια περιοχή γεμάτη κάστρα! Που ελάχιστοι τα γνωρίζουν.
Η εποχή μάλλον η ιδανική. Λουλούδια παντού, πουλιά κελαηδούν....
Για την επιστροφή κατηφορίζουμε προς το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία στον αυχένα κι από εκεί γυρίσαμε από το δασικό δρόμο.
Θετική έκπληξη οι αποκαταστάσεις στο δασικό οδικό δίκτυο με πολλές απορροές υδάτων!
Δρόμος κατάλληλος και για mountain bike, σκεπασμένος από τα δέντρα!