Δαρας - Σαιτας - Πρ. Ηλίας

March 21, 2016
March 2016

near Dháras, Peloponnese (Greece)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο κομμάτι της πρόσβασης στην κορυφή δεν υπάρχει μονοπάτι και γενικώς ειναι λανθασμένη η πορεία, αντί να ανέβουμε, τραβερσάραμε πιο χαμηλά με αποτέλεσμα να φτάσουμε πιο μακριά στην κορυφογραμμή και να γυρίσουμε πίσω.

Ξεκινάμε από το χωριό Δάρας και κατευθυνόμαστε στον ανηφορικό χωματόδρομο. Η διαδρομή μπορεί να γίνει μόνο από τον δρόμο, αλλά κόβουμε τις στροφές σε διάφορα σημεία με το πρώτο να είναι όταν βρούμε μια βρύση. Βρίσκουμε πάλι τον δρόμο και ξαναβγαίνουμε μετά από 3 χιλιόμετρα όταν κόβουμε αριστερά μέσα σε ένα μικρό λιβάδι. Όταν βγαίνουμε πάλι στον δρόμο, στην τελευταίες στροφή και πάμε αριστερά μετά από 100 μέτρα αρχίζουμε την ανάβαση έχοντας στα δεξιά μας έναν λόφο. Όταν φτάνουμε στο διάσελο αρχίζει η πρόσβαση στην κορυφή, οπου δεν υπάρχει μονοπάτι ούτε σημάδια, σε αρκετά σημεία έχει σάρα και σαθρό έδαφος. Στην συγκεκριμένη καταγραφή έγινε λάθος στην πρόσβαση και αντί να ανεβούμε τραβερσάραμε χαμηλά με αποτέλεσμα να βρεθούμε στην κορυφογραμμή και να γυρίσουμε προς τα πίσω για να φτάσουμε την κορυφή. Από εκεί ξεκινάμε την κατάβαση μας, που γίνεται από το δρόμο στον οποίο κόβουμε και πάλι στόφες ώστε να μειώσουμε την απόσταση. Υπάρχει επίσης και μονοπάτι που πηγαίνει παράλληλα με τον δρόμο (δε το ακολουθήσαμε).

Η διαδρομή δεν έχει κάτι ιδιαίτερο καθώς είναι αποκλειστικά σε δρόμο και γυμνό τοπίο