Damavand Camp 3 Shelter | بارگاه سوم دماوند از پارکینگ و گوسفندسرا

Photo ofDamavand Camp 3 Shelter | بارگاه سوم دماوند از پارکینگ و گوسفندسرا Photo ofDamavand Camp 3 Shelter | بارگاه سوم دماوند از پارکینگ و گوسفندسرا Photo ofDamavand Camp 3 Shelter | بارگاه سوم دماوند از پارکینگ و گوسفندسرا

August 21, 2020
August 2020

near ‘Abbāsābād, Māzandarān (Iran)

این صعود را همراه با دو نفر (در مجموع سه نفر) با هدف تمرین برای رسیدن به بارگاه سوم دماوند با پیاده روی از پارکینگ دماوند شروع کردیم و بعد از مسافت ۲ساعته به گوسفندسرا رسیدیم. بعد از صرف صبحانه حرکت مجدد از گوسفندسرا ادامه پیدا کرد و نهایت در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به بارگاه سوم دماوند رسیدیم. بعد از استراحت ۱:۳۰ ساعته حرکت به سمت پایین را در پیش گرفتیم و بعد از رسیدن به گوسفند سرا با تاریکی روبرو شدیم و بعد از طی کردن قسمتی از مسیر برگشت از گوسفندسرا به پارگینک از روی نقشه و به دلیل مشکل باتری موبایل (نقشه ها) و تاریکی مطلق تصمیم گرفتیم ادامه مسیر برگشت را از طریق پیاده روی در جاده خاکی جیپ ها (و نه مسیر میانبر که در رفت از آن عبور کرده بودیم) در پیش بگیریم و در نهایت ساعت ۹:۳۰ شب به محل پارکینگ (حدود ۳:۳۰ ساعت برگشت از بارگاه تا پارکینگ) رسیدیم.
کل مسافت طی شده مسیر رفت و برگشت در مجموع ۲۴کیلومتر شد و تمام مسیر به صورت پیاده روی و کوله کشی توسط تیم طی شد.
توجه شود که اعداد min elevation و max elevation درست محاسبه نشده است.