Δ27 Παχειά Άμμος - Αγριόμαντρα - Καβούσι

Photo ofΔ27 Παχειά Άμμος - Αγριόμαντρα - Καβούσι Photo ofΔ27 Παχειά Άμμος - Αγριόμαντρα - Καβούσι Photo ofΔ27 Παχειά Άμμος - Αγριόμαντρα - Καβούσι

September 17, 2023
September 2023

near Pacheía Ámmos, Crete (Greece)

Η πορεία μας ξεκινήσε από το εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής της Παχειάς Αμμου όπου και ανηφορίσαμε εκτός μονοπατιού από βραχώδες και θαμνώδες έδαφος μέχρι την Χαλέπα στα 270 μ. υψόμετρο όπου βρίσκεται το ερειπωμένο κατοχικό Ιταλικό φυλάκιο με υπέροχη θέα του Αγίου Νικολάου και όλου του κόλπου του Μιραμπέλου. Μετά κατεβήκαμε μια πλαγιά εκτός μονοπατιού και μέσα από μικρό φαράγγι κατεβήκαμε στην πανέμορφη παραλία Αγριόμαντρα. Συνεχίζοντας ανεβήκαμε στην τοποθεσία Χρυσοκάμινο στην περιοχή Χωματά, όπου είδαμε τον υστερομινωικό χώρο της Χρυσικαμίνου. Ακολουθήσαμε την κορυφογραμμή με θέα όλο τον κόλπο του Μιραμπέλου και τον επιβλητικό βράχο του Σπαθιού του Χωματά. Έπειτα ακολουθήσαμε τον αγροτικό δρόμο για περίπου 2 km και καταλήξαμε στο χωριό Καβούσι στην μέσα πλατεία.