Photo ofΔ13 Νίδα - Καμαραϊκό - Μαύρη - Σέλα Διγενή - Χάμπαθα - Τίμιος Σταυρός - Τουμπωτός Πρίνος - Κορακιά - Φουρφουράς Photo ofΔ13 Νίδα - Καμαραϊκό - Μαύρη - Σέλα Διγενή - Χάμπαθα - Τίμιος Σταυρός - Τουμπωτός Πρίνος - Κορακιά - Φουρφουράς Photo ofΔ13 Νίδα - Καμαραϊκό - Μαύρη - Σέλα Διγενή - Χάμπαθα - Τίμιος Σταυρός - Τουμπωτός Πρίνος - Κορακιά - Φουρφουράς

one day 10 hours 20 minutes
October 3, 2023
October 2023

near Kamáres, Crete (Greece)

Δ13 Διασχίζοντας την Κρήτη με τον Πεζοπορικό Όμιλο Ηρακλείου.
Ξεκίνημα από το οροπέδιο της Νίδας ,περνάμε τα μιτάτα και επισκεπτόμαστε το Καμαραϊκό Σπήλαιο. Στη συνέχεια εκτόε μονοπατιού ανεβαίνουμε στην κορυφή Μαύρη. Διασχίζουμε τη Σέλα του Διγενή μέχρι την κορυφή στο ανατολικό της άκρο. Κατεβαίνουμε στην πηγή Σκαρονερό και στη συνέχεια ανεβαίνουμε στην κορυφή Χάμπαθα.Διανυκτερεύουμε στο μιτάτο του Καμπουρομανώλη κσι την επόμενη το πρωί ξεκινάμε για την ψηλότερη κορυφή του Ψηλορείτη,Τίμιος Σταυρός. Ξεκινάμε κατάβαση εκτός μονοπατιού και στη συνέχεια από το μονοπάτι Ε4 μέχρι το καταφύγιο του ΕΟΣ Ρεθύμνου. Αφήνουμε το Ε4 και κινούμαστε για την κορυφή Κορακιάς.Παίρνουμε διαμορφωμένο μονοπάτι με υπέροχη θέα όλο το Αμάρι ,περνάμε από τη βρύση διασχίζουμε το πρινόδάσος του Χελιδονέ και τελειώνουμε την πεζοπορία στο γήπεδο του Φουρφουρά.