Photo ofΔ.Πάρνηθα: Αθλητικό Κέντρο Πάρνηθος - Ι.Μ Κοιμ. Θεοτόκου - Άγ. Γεώργιος Κεραμιδίου - Μεγάλο Αλώνι - Ι.Μ Αγίου Κυπριανού Photo ofΔ.Πάρνηθα: Αθλητικό Κέντρο Πάρνηθος - Ι.Μ Κοιμ. Θεοτόκου - Άγ. Γεώργιος Κεραμιδίου - Μεγάλο Αλώνι - Ι.Μ Αγίου Κυπριανού Photo ofΔ.Πάρνηθα: Αθλητικό Κέντρο Πάρνηθος - Ι.Μ Κοιμ. Θεοτόκου - Άγ. Γεώργιος Κεραμιδίου - Μεγάλο Αλώνι - Ι.Μ Αγίου Κυπριανού

March 26, 2023
March 2023

•   5 2 Reviews

near Fylí, Attica (Greece)

Ξεκινώντας από το Αθλητικό Κέντρο Πάρνηθας, μπαίνουμε στο μονοπάτι για τη μόνη Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Ντάρδιζα. Φτάνουμε μετα από 800 περίπου μέτρα με χωματόδρομο και κατόπιν παίρνουμε το μονοπάτι για τον Άη Γιώργη στο Κεραμίδι με έντονη ανηφορική χροιά ...Κάνουμε μια στάση για τα απαραίτητα στο παρεκκλήσι και ξεκινάμε για την επιστροφή ....λίγο παράδοξα και με αρκετά μπρος - πίσω, περνάμε έξω από τον Άγιο Κυπριανό και συνεχίζουμε στο πορτοκαλί μονοπάτι όπου γυρίζουμε στην αφετηρία με ...επεισοδιακό τρόπο μιας και ο χωματόδρομος που πήραμε ... ΔΕΝ κατέληγε σε άσφαλτο αλλά σε αδιέξοδο ...έπρεπε να περιφερόμαστε περιμετρικά στα σύρματα για να βρούμε διέξοδο.
Τέλος καλό όλα καλά . Αν δεν έχει εκπλήξεις η διαδρομή δεν έχει και μεγάλο ενδιαφέρον :)