CRNOOK Crnoštica - Petkovci - vrh Mečit - vrh Crnook - Predolska mahala

Photo ofCRNOOK Crnoštica - Petkovci - vrh Mečit - vrh Crnook - Predolska mahala Photo ofCRNOOK Crnoštica - Petkovci - vrh Mečit - vrh Crnook - Predolska mahala Photo ofCRNOOK Crnoštica - Petkovci - vrh Mečit - vrh Crnook - Predolska mahala

May 23, 2020
May 2020

near Klisura, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u periodu od petka 15. maja do srede 20. maja 2020. godine organizovao više planinarskih tura na terenima južne Srbije i okolini Bosilegrada na najviše vrhove sledećih planina: Besne kobile, Crnooka, Gloške planine, Milevske planine i planine Valozi.
3. uspon – 18. maj (ponedeljak): Prelazak vozilima od Gornje Lisine do Crnoštice. Nastavak peške prema vrhu Crnook (1881 m) na istoimenoj planini preko zaseoka Petkovci i vrha Mečit (1629 m). Povratak sa vrha kroz Predolsku mahalu kružnom stazom dužine oko 20 km uz uspon od oko 1050 m. Nastavak vožnje do sela Donja Ljubata, gde smo noćili u domu učenika, zaslugom naših prijatelja: Simke, Ljubiše, Vladimira, Boška i drugih iz Bosilegrada.
U usponu na ovu lepu planinu su učestvovali planinari iz PK ,,ERA,, iz Užica:
1. Stefanović Slobodan, vodič
2. Božović Milovan
3. Milinković Nenad i
4. Kovačević Nemanja
i planinari Slavko i Rada iz Sombora, Dragana iz Kraljeva, Žika iz Zaječara i Nenad iz Bosilegrada.