Coves de Sant Josep, Pipa y Coll de la Balona desde Aparcament Coves Sant Josep

February 21, 2024
February 2024

near la Vall d'Uixó, Valencia (España)

Ruta circular desde Aparcament Coves Sant Josep pasando por:
- Coves de Sant Josep (0.2 km)
- Pipa (2.2 km)
- Coll de la Balona (3.8 km)
Ens situem en la comarca de la plana baixa, al municipi de la Vall D`Uxó. Eixim desde el parking de les coves de Sant Josep, a 89m girem direcció nord-oest seguint el llit del va riure 1km aproximadament fins arribar a un desviament direcció surd-oest per un sender. Continuarem per el sender uns 380m amb uns 410m de altitud, fins a un encreuament on triarem el sender en direcció sud-oest, continuarem per el sender uns 550m fins arribar al pic de la muntanya, on pararem a esmorçar y veuer aigua. Comencem a baixar direcció nord-oest uns 425m fins arribar a un sender que ens desvia direcció nord uns 150m a un altre sender. Seguirem el sender direcció est un 930m fins arribar al encreuament nombrat avans y seguirem el sender direcció sud-oest uns 440m fins arribar a una pista, que seguirem direcció est una distancia de 1km y 650m fins arribar al final de la ruta al parking de les coves de Sant Josep on ens arreplegarà l'autobús per a torrnar fins l´institut.