Photo ofCova del Gegant, Punta de les Coves, Cala del Home Mort, Punta de la Desenrocada, Punta Grossa, Cala Chica. Sitges Photo ofCova del Gegant, Punta de les Coves, Cala del Home Mort, Punta de la Desenrocada, Punta Grossa, Cala Chica. Sitges Photo ofCova del Gegant, Punta de les Coves, Cala del Home Mort, Punta de la Desenrocada, Punta Grossa, Cala Chica. Sitges

-1 ft
November 27, 2022
November 2022

near Sitges, Catalunya (España)

Ruta circular amb poquet desnivell que surt del preciòs poble de Sitges.

Hem sortit des de la estació de Rodalies.

Ens diririgim al passeig marítim, d'uns 3 km i pico de llargada. És entretingut, doncs ens anem creuant amb tot tipus de personal ocupant el seu temps d'oci de totes les maneres imaginables al mateix temps que anem veient les opulentes mansions que es distribueixen ordenadament durant tot el recorregut.

Quan arribem al final, baixem a la platja a tocar del mar per unes escales. Creuem el final de la riera, plena de còdols.

Passem pel costat del golf. Per una pista, al costat de la tanca que el delimita, continuem, dirigint-nos a la mítica i ara abandonada discoteca Atlàntida.

*** És aquí a on he començat a gravar aquest track. Fins aquí no hi ha pèrdua possible. Per tant s'han de sumar uns 4 Km més a la ruta.***

A partir d'aquí deixem la civilització.

Seguint trams del GR costaner, anem passant per un seguit de punts d'interés paisajístic increïbles. Cales solitàries, coves, miradors, boscos, ... s'aniran apareixen, deleitant-nos amb la seva bellessa.

**** Com a punt negatiu, m'ha sorprés la quantitat de paper wc que hem trobat. Tant costa enterrar una mica "les flors"? Tant costa amagar-se una mica fora dels corriols? Aquests espais naturals propers a la civilització son víctimes de la nostre petjada, molts cops destructiva. En fi falta molta educació i pedagogia.

Bona ruta!

PictographPhoto Altitude 18 ft

PictographPhoto Altitude 12 ft

PictographPhoto Altitude 36 ft

Cova del Gegant. Boca superior

Equipada amb químics (2 vies almenys)