Photo ofCova de ses 3 Germanes - Cova des Regals - Puig des Guixar 2022.11 (ibiza) IBP 48 Photo ofCova de ses 3 Germanes - Cova des Regals - Puig des Guixar 2022.11 (ibiza) IBP 48 Photo ofCova de ses 3 Germanes - Cova des Regals - Puig des Guixar 2022.11 (ibiza) IBP 48

-56 ft
November 9, 2022
November 2022

near Ibiza Nueva, Baleares (España)

Primer de tit dir que jo no crec que aquesta Cova es digui així (Cova de ses 3 Germanes) pero he anat preguntant i ningú me sap dir és nom. Per toponímia podría ser Cova des Cap Martinet o Cova des Canal de sa Murta. Peró ja tots es caminants i senderistes la coneixen per aquest nom.

He sortit de casa amb temps i he anat caminant fins es lloc de trobada, que era es camp municipal de futbol de Jesús, aon havia quedat amb uns companys i amics per fer una ruta que ahir pensava com la podria fer.
Depenia un poc de d'estat físic podia allargar o acursar (entre 11 i 15 km)
Desde es camp de futbol hem anat a buscar sa Badia de Talamanca i continuar per sa costa, passant per es camp de tir, per es Cap Martinet, per cala Roja, per s'aigua dolça i anar a vora sa Cova que está aprop d'allí.

Sabía de fa temps que hi havia una cova, però no m'imaginava que fos així i per això sempre passava de llarg. Amb avui només l'he visitat 2 vegades.

Hem seguit pujant per devora es Puig de sa Talaia i hem vist que sa antiga Pedrera, que llavors va ser circuit de motocròs i ara o fa poc feien guerres de paintball, sa valla estava oberta i hem passat.
Pero es millor continuar a buscar ses escales de pedra perquè ara a n'és camí de baixada a S'estanyol están construint una casa, talment dins es torrent, i han ocupat part d'un carrerany que utilitzavem per baixar per es torrent.
Hem seguit camí avall perquè abans d'arribar a sa platja de S'estanyol se que hi ha un altre lloc per poder-se incorporar a n'és Torrent.
Torrent amunt mos hem trobat en Òscar Dogwalker, que mos ha ensenyat un lloc per pujar a n'és camí de cala Espart (ara en conec 3) un, es que hem fet, un altre per aon baixen ses bicis i aquest que mos ha dit en Oscar.
Per curiositat hem seguit pujant es torrent per pujar a n'és camí de cala Espart, per es que jo ja havia fet, més que res per vore sa construcció desde baix.
No puc entendre qui pot dar aquest permís o quin arquitecte diu de construir en mig des torrent, perquè és dia que hi hagi una bona ploguda, s'ho passaràn malament.

Seguim fins arribar a n'és camí de cala Espart i d'allí agafam un altre carrerany per sortir a un camí que ja mos dur aprop de sa Cova des Regals.

D'allí una pujada a les braves per sortir a prop de sa Pedrera i desde aquí un tram Salvatge sense cap carrerany te dur a n'és Puig d'es Guixar.
Per fer-la circular ara casi només queda aquesta opció, perquè desde que varen tancar es tram des cans perdiguers o se va per sa carretera o sa puja per lo que hem fet avui.
Sa baixada des Puig des Guixar, sa típica que aniria a sortir a Can Corredor, però que avui en Miguel Gomez mos ha ensenyat un tram de carrerany que quizá no acursa molt de camí, pero si evita un bon tram de carretera, perillosa amb cotxes, sobre tot amb s'estiu.

I ja desde sa sortida des carrerany anar a buscar es punt de sortida, aon llavors m'han atracat amb cotxe fins a casa.

&&&&&&&&&&⠀

Tots els tracks són el resultat d'una experiència subjectiva.
Son rutes per es meu us personal i que si algú les segueix, será baix sa seua responsabilitat, ja que pot haver camins tallats o bandes sense haver-hi una ruta clara.
Si algú vol fer un comentari, no hi ha problema, es més, heu agreixo, perquè significa que una ruta, que pot tenir uns anys, es pogue seguir fent o no.
--------
S'ha d'entendre que a la muntanya, anant en bici, fent senderisme, trekking o simplement caminant, s'hi ha de tenir un respecte i estima la Natura. Res del que portem a la muntanya, la muntanya ho necessita. Ja saps: emporta't la merda per tirar-la en un contenidor al final de l'activitat.
També no parlar fort e intentar passar lo més desapercebut possible, respectant es arbres, fruites, estigui o no vallat, perquè té un amo que se'n cuida. I no val dir, per una fruita, no passa res.
----------¯\(ʼ≈')/¯⠀

*Advertencia*: No siempre las fotos coinciden con los waypoints⠀

Aviso Importante. Exención de Responsabilidad
La información contenida en Mis rutas de wikiloc son datos, opiniones y experiencias propias del autor. Esta información nunca podrá considerarse suficiente para realizar alguna de las rutas o actividades que se describen.

También a tener en cuenta, que por cuestiones metereológicas, vallas, paredes, etc, la ruta puede ser inaccesible un tiempo después de haber sido publicada.

Para la práctica de deportes de aventura, senderismo ,alpinismo,etc..., se necesitan unas condiciones físicas adecuadas además de tener unos conocimientos técnicos y material adecuado, así como conocer el medio, las características de cada lugar y consultar las predicciones meteorológicas. En caso contrario, de no tener conocimientos suficientes para realizar con garantías estas actividades, deberemos contratar los servicios de algún profesional o bien realizar algún curso de formación de los que imparten clubes y federaciones.

El autor no se hace responsable de las consecuencias que puedan derivarse de la falta en todo o en parte de lo anterior así como del mal uso de la información que aquí aparece.

PictographSports facility Altitude 153 ft

Camp municipal de futbol de Jesús

PictographPark Altitude 101 ft

PictographCave Altitude 96 ft

Cova de ses 3 Germanes

PictographPhoto Altitude 217 ft

Casa uns metres abans des waypoint