Photo ofCova de la Vila, Font de Cap d'Àsens, Mirador de la Foia, Cova del Cosí, Corral de la Pedrera i Pou del Pixador des de Godall Photo ofCova de la Vila, Font de Cap d'Àsens, Mirador de la Foia, Cova del Cosí, Corral de la Pedrera i Pou del Pixador des de Godall Photo ofCova de la Vila, Font de Cap d'Àsens, Mirador de la Foia, Cova del Cosí, Corral de la Pedrera i Pou del Pixador des de Godall

May 5, 2024
May 2024

near Godall, Catalunya (España)

Ruta tècnicament fàcil per senders (el de la Cova de la Vila, recentment restaurat i netejat) i camí rural asfaltat (pocs metres). Passem per la Cova de la Vila, una gran balma que ha servit de refugi a pagesos i pastors, i fins i tot als vilatans de Godall durant la guerra. Continuem seguint el sender i arribem a la Font del Cap d'Àsens, pugem cap a la pista asfaltada i seguim cap a la dreta, direcció l'antena. Ens desviem per agafar el sender que ens porta al mirador de la Foia. Reseguim el sender per pujar novament , creuem la pista i agafem sender del Corral de la Pedrera per desviar-nos, una estona després, cap a la dreta i arribem al pou del Pixador i d'allí novament al punt d'inici.

Ruta circular des de Godall passant per:
- Cova de la Vila (0.9 km)
- Font de Cap d'Asens (1.7 km)
- Mirador de la Foia (2.6 km)
- Cova del Cosí (3.0 km)
- Corral de la Pedrera (4.6 km)
- Pou del Pixador (6.8 km)