Photo ofCova d'Anes, Ermita de Sant Mamet i Església de Sant Esteve de Prullans des de Prullans Photo ofCova d'Anes, Ermita de Sant Mamet i Església de Sant Esteve de Prullans des de Prullans Photo ofCova d'Anes, Ermita de Sant Mamet i Església de Sant Esteve de Prullans des de Prullans

April 25, 2024
April 2024

near Prullans, Catalunya (España)

Ruta des de Prullans per anar a visitar la cova d’ Anes, les cases d’ Anes i d’ Orèn i l’ Ermita de Sant Mamet.
Sortim de Prullans seguint les indicacions cap a la cova d’ Anes per un tram llarg de corriols.
A l’ inici el desnivell és important i anem ascendint ràpidament
Trobem primer una via ferrada curta en un sortint i una via d’ escalada amb preses grogues al costat.
Seguint amunt arribem a la Cova d’ Anes aproximadament al km 3.
Aquesta cova mereix una visita doncs és llarga ( uns 300 m) i s’ hi pot passar dempeus en gairabé tot el recorregut. Te uns sostres alts i uns bona amplada per gaudir del recorregut. Porteu frontal o llanterna.
Seguim pujant fins el collet on enllacem amb la pista ja a prop de la Casa d’ Anes i l’ Ermita de Sant Mamet darrera. En aquest punt el tram és ja pla i ens porta més endavant fins la Casa d’ Orén.
Passat aquest punt ja iniciem el descens fins Prullans.

Via ferrada i preses d’ escalada

PictographCave Altitude 4,167 ft

Cova d'Anes

Bellver, la Tossa i el Cadí

Ermita de Sant Mamet

Photo ofEsglésia de Sant Esteve de Prullans Photo ofEsglésia de Sant Esteve de Prullans Photo ofEsglésia de Sant Esteve de Prullans