Côte de granit rose ( Breizh - Bretanya )

Photo ofCôte de granit rose ( Breizh - Bretanya ) Photo ofCôte de granit rose ( Breizh - Bretanya ) Photo ofCôte de granit rose ( Breizh - Bretanya )

August 3, 2015
July 2015

near Ploumanac'h, Bretagne (France)

Es tracta de un altre tram del GR34, aquesta vegada al voltant del poble de Ploumanac'h, molt aprop de Perros Guirec
Nomes entrar al poble, ens trobem un camping i ja ens indica un parking de pago, però escassos metres abans hi ha un parc d`escultures on també es pot aparcar (gratis)
Una vegada hem vist les escultures ( tant curioses com la representació de Ankou ) , agafem un corriol que ràpidament ens situa al sender del duaners.
Des d'aquest punt fins al poble, les formes i colors de les roques son força boniques, pujant aquí i allà , seguint el sender arribem al far i d’aquí a la platja de la població.
Diuen que el color es característic de la combinació de tres minerals, i que nomes hi ha tres llocs al mon on es possible de veure una costa com aquesta ( aquí a Còrsega i a la Xina,)
Per aquells que tinguin nens la excursio es pot completar amb le village Gaulois o el parc du Radome ( segons edats ) al poble del costat Pleumeur-Bodou.