COSTA DAURADA - TARRAGONES - Altafulla-Tarragona

Photo ofCOSTA DAURADA - TARRAGONES - Altafulla-Tarragona Photo ofCOSTA DAURADA - TARRAGONES - Altafulla-Tarragona Photo ofCOSTA DAURADA - TARRAGONES - Altafulla-Tarragona

-5 ft
November 29, 2017
November 2017

near Tamarit, Catalunya (España)

29-11-17 Ruta nomes anada desde Altafulla fins la Platja de l´Arrabassada de Tarragona. Per arribar a Altafulla, sortim del Hotel Nuria -L´Arrabassada - Tarragona - Tenim una parada d´autobus al costat mateix , en aquesta epoca de l´any pasa un bus cada mitja hora aprox. la línea que vam agafar es el 12 que porta fins el poble de Ferran al costat mateix d´Altafulla, nosaltres vam baixar a la parada de Castell d´Altafulla , cost del bus 1,5 Eur. per persona, d´alla fins la platja i el Castell hi ha 1,5 Km. aprox. despres ja agafem el GR92 direcció Tarragona que ens porta per arran de mar. Travesem la platja de la Mora i a l´altre banda hi ha El Camping de Torre de la Mora, aqui deixem el GR i entrem al Camping per un acces que hi ha a peu de platja. Dintre el camping hi ha que seguir unes fletxes de color groc que ens indican el cami, la porta de sortida esta devant mateix de la torre de guaita de La Mora, alla abandonem els terrenys del camping i continuem per els camins fresats del Bosc de la Marquesa, aqui les marques del GR no sempre els trobem, hi ha tambe altres marques, punts blaus i tambe vermells , en fi , pero no te perdua, s´ha de seguir direcció Tarragona al costat mateix de la costa. Pasarem per varies cales, una d´elles molt maca, Cala Fonda o Waikiki, i al acabr el bosc arribarem a la Platja Llarga, que fa honor al seu nom. Despres ens tornem a enfilar per el cami entre pedres i pasem per les cales de Capellans i Savinossa , finalment arribem a la punta de l´Arrabassada en la que hi ha un complex d´edificis molt abandonats que ens van comentar que eran un antic hospital de tuberculosos , tambe ens van dir que habia sigut un lloc de vacances de nens orfes, en fi ... diuen que fa 40 ó 50 anys que estan abandonats. Despres d´aixo arribem a la platja de l´Arrabassada i a mitja platja pugem cap a la carretera que es on tenim el hotel.

PictographPhoto Altitude 39 ft

PictographPhoto Altitude 62 ft

Torre de guaita dintre del camping de Punta de la Mora

PictographPhoto Altitude 66 ft

Marques grogues a seguir per dintre el Camping

Tambe coneguda per Waikiki

PictographPhoto Altitude 0 ft

PictographPhoto Altitude 20 ft

Cartell indicador a final de la Platja Llarga direcció Tarragona

PictographPhoto Altitude 13 ft

PictographPhoto Altitude 26 ft

Complex abandonat fa 40 ó 50 anys, ens van comentar que era un lloc de vacances per nois orfes, i també diuen que era un antic hospital per tuberculossos. ¿?