Costa Catalana ( Sitges a Coma-ruga )

Photo ofCosta Catalana ( Sitges a Coma-ruga ) Photo ofCosta Catalana ( Sitges a Coma-ruga ) Photo ofCosta Catalana ( Sitges a Coma-ruga )

August 30, 2015
August 2015

near Sitges, Catalunya (España)

El recorregut es pot fer en unes sis hores, aquí marca mes ja que tot i que intentàvem parar el temps en les parades, per fer algun banyet o prendre un gelat , no sempre pensàvem, a mes al tram dels passejos hi havia força gent.
No te cap complicació, sortint de Sitges ens enfilem cap a Vilanova, es la part mes salvatge, i creiem que la mes bonica, però la veritat es que la via del tren es força aprop i això fa que perdi part del seu encant.
Una vegada a Vilanova, decidim de anar per la sorra de la platja, tot i que es pot anar també per un passeig.
La sortida de Vilanova obliga a anar també per un tram de roques i uns pocs metres al costat de la via i posteriorment per la platja.
A Cubelles, la desembocadura del riu foix es força bonica, ja s'agafa un passeig que anirà connectant tots els pobles ( Cunit, Segur de calafell, Calafell i coma-ruga )
Una forma diferent de conèixer la costa i gaudir de les seves platges.