Costa Cabriolera

May 13, 2024
May 2024

near Saldes, Catalunya (España)

La pista que porta al inici de la ruta estava tallada a l alçada del refugi Estàs en, així que vàrem fer uns 5 km més de pujada i uns altres 5 de baixada per la pista fins arribar al coll de collell, inici de la ruta prevista. El primer tram és fàcil fins a trobar el Pas de Cortils que és una mica difícil de trobar. Sota del pas hi ha una font. Des de aquí es va pujant lentament fins a arribar al peu de la rampa final que nosaltres evitarem ja que estava plena de neu. Això ens obliga a iniciar l ascensió final molt més a l esquerra per canviar de vessant. La pujada és difícil, molt dreta i pedregosossa. El cim te molt bones vistes. El descens es fa sense cap camí marcat i per una forta pendent amb molta pedra suelta fins arribar al inici d un petita vall on s intueix un Camí que seguirem i que es va perdent de tant en tant, fins arribar un altre cop a la pista. VIGILAR si la pista esta tallada al mirador del Grasolet

Pas una mica amagat,

Inici camí, és molt perdedor.